פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שירות לאחר ביטולו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש התקשרתי לחברת בזק בינ"ל על מנת לבטל את חבילת שיחות עולמית מכיוון שאני לא משתמש בחבילה זו.
אחד מנציגי שירות הלקוחות ענה לי ולאחר שביקשתי לבטל את השירות הוא כמובן "ביטל" את השירות והסביר לי שאחוייב יחסית לאותו חודש בגין שירות זה.
הפלא ופלא גם החודש חוייבתי על הישרות הנ"ל לאחר שביטלתי אותו.
ובנוסף לזאת חייגתי היום בכדי לברר מה פשר הדבר שלא בוטלה החבילה אך לאחר רבע שעה של המתנה נותקה השיחה ע"י הצד השני.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב לצמיתות וזיכוי על החודש שחוייבתי לאחר שביטלתי את השירות הנ"ל פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום שרון,
כפי שהוסבר חבילת שיחות לחו"ל בוטלה ב- 29.01.12 וכן החיוב פסק.
בחשבונית של חודש 02.12 הוא חוייב עבור חבילת שיחות לחו"ל בגין חודש 01.12.
תגובה:
הוסבר חיוב ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה