פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי למרות שאיני לקוחה של החברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מחלקת פניות הציבור - חברת בזק בינלאומי
ברצוני לתאר לכם מקרה שכך קרה. היום בבוקר- יום ראשון 8.4.12 אני מגלה בתיבת הדואר האלקטרוני שלי חשבונית במייל אשר נשלחה מחברתכם למרות שאיני לקוחה שלכם או מנויה לאחד השירותים שלכם. לפני כחודש התקשרתי לקבל הצעת מחיר כחלק מסקר שוב שביצעתי לגבי שירותי האינטרנט. לאחר שיחות רבות וארוכות עם מספר מנציגיכם אשר נתנו לי הצעה (בתאריך 1.3.12) החלטתי כי לא אתחבר אליכם ואף התקשרתי לוודא שאני לא מעוניינת בהצעה ולסגור כל פרט ברשומות הלקוחות שלכם . אני חוזרת ומדגישה כי לא אישרתי שום עסקה,, לא חתמתי על שום חוזה, לא קיבלתי ממכם שם משתמש או סיסמא ואיני מקבלת שום שירות מכם. למרות שהודעתי לכם כי איני מעוניינת בשירותיכם, אתם החלטתם לחייב אותי, או שמע עליי לומר, לגנוב כסף מחשבון הבנק שלי, שכן אם איני מקבלת שום שירות מכם ולא הסכמתי לקבל אחד כזה, מדוע אתם גביתם ממני כסף? מדוע אתם שולחים לי חשבונית למיייל אם איני מנויה שלכם וכיצד אתם חושבים שאני אמורה להכנס לחשבונית הזו אם אין לי שם משתמש וסיסמא (שכן זה מה שאתם דורשים במייל).

היום דיברתי עם נציגה בשם אסנת אשר שמעה את תלונתי. למרות שהיא היתה מאוד חביבה ונחמדה, לא ברור לי מדוע הטענה שלה לבעיה זו היא "יש לנו את פרטי האשראי שלך". אני מעולם לא נתתי לכם הסכמה לגבות ממני כסף (אתם ביקשתם את פרטי האשראי כדי לבנות לי כרטיס לקוח לבדיקה כחלק מהצעת המחיר שלכם) ומעולם לא התחברתי לשום שירות ולכן לא ברור לי מדוע גביתם ממני כסף?!
זאת ועוד, שכשאשר נציגתכם לפני חודש, ניקול, נתנה לי הצעת מחיר הציעה לי כי החודש הראשון יהיה בחינם (אנא הקשיבו להקלטות השיחות שלי מול נציגיכם - ניקול, גלי ג'לאל, גיא כהן ואסנת מצוות יוגב ) עובדה זו מוכיחה שגם כאן אתם משקרים ללקוחות פוטנציאלים (שאפילו לא לקוחות שלכם) שכן אם באמת מגיע לי חודש חינם איך גביתם לי כסף.

כל ההתנהלות הזו מוכיחה לי שאתם פשוט פשעתם. אתם נכנסתם ללא רשות לאמצעי התשלום שלי ומשם חמדתם כסף בשיטת "מצליח".
אני סטודנטית וכל שקל חשוב לי לקיום היום יומי שלי.

איני מתייחסת לעניין האם הכסף יוחזר לי או לא כי זה מובן מאליו שהוא יוחזר לי- לפי הנציגה אסנת עד 22.4. הכסף חוזר לי לאשראי. הטענה שלי פה היא לגניבה מאנשים תמימים, ניצול של לקוחות וביצוע פשע לאור יום.

אני דורשת שתיתנו את הדין על מעשה חמור זה.
וכמו שציינתי בפני הנציגה אסנת - אני לא אשקוט! זה לא סכום הכסף שמשנה פה, זה המעשה הנוראי.
מכתב מעו"ד שלי יישלח אליכם בימים הקרובים ובנוסף אפיץ את המקרה בתקשורת וברשתות החברתיות .

אבקש תגובה ומתן תשובות לפשע שנעשה פה

בברכת חג שמח
עדי פיינרייך
כספי סוג הנזק :
מתן דין + תחקיר אירוע + פיצוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקה שלנו הוסברו בשיחה עם הלקוחה ממצאי הבדיקות והוסבר כי התקבלה בקשתה להצטרפות לחברתנו ועל פי הרישומים מסרה לחברתנו פרטים אישיים ביניהם פרטי כ"א לצורך גביית התשלומים החודשיים מכאן שלא היה מדובר בהצעת מחיר בלבד אלא בהצטרפות לשירות.
הוסבר כי אכן קיימת בקשת ביטול המנוי בתאריך 01/03/2012 שהועברה למחלקת קשרי לקוחות ובסיכום שנערך עמה בתאריך 04/03/2012 שהמנוי יבוטל תוך 24 שעות מבדיקה עולה שבוטל בתאריך 11/03/2012.
בעקבות פנייתה בחודש 04/2012 זוכתה בגין חיוב אותו חיוב.
תגובה:
הוסבר ללקוחה סיבה לחיוב ותקופת החיוב וכי מדובר בטעות אנוש שלא בוטל המנוי בתאריך עליו סוכם ועל כן בעקבות פנייתה תוקנה הטעות וזוכתה בגין חיוב זה. יחד עם זאת לא נמצא אישוש לטענתה שפנתה לקבלת הצעת מחיר בלבד כפי שטענה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה