פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע ניתוק- חיובים בלתי פוסקים ללא מתן שירות נושא התלונה:
חמו דורית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחת חברת "בזק בינלאומי" במשך שנים רבות..כשלפתע במקרה עברתי על החשבונות וראיתי שהמחיר קפץ בשיעור של 50 ש"ח לחודש! מיד יצרתי קשר עם החברה בתלונות והסברים. התברר לי שהחבילה נגמרה ושהמחיר חזר למחיר מחירון,
מיידית פעלתי בניסיונות לשנות את החבילה אבל ההצעות שהוצעו לי היו כלל לא אטרקטיביות ואפילו מוגזמות.
מיד הלכתי ובצעתי סקר שוק והוצעה לי הצעה ע"י חברת "נטוויז'ן" שמהירות הגלישה הייתה גדולה פי 6 ועלות החבילה הייתה קטנה פי 2!!!
מייד הזדרזתי לבצע את ההתחברות לנטוויזן ולהתנתק מ"בזק בינלאומי"
התברר לי מחברת "נטוויזן" שעליי לשלוח פקס בבקשה לניתוק אל חברת "בזק בינלאומי" ושהם חייבים לנתק אותי לאחר 48 שעות ע"פ חוק!!!
וכמובן לא חוק ולא כלום זה לא עניין את "בזק בינלאומי" החיובים המשיכו,
עד הרגע ששמתי לב פעם ראשונה סך החיובים הגיע עד לכדי 300 ש"ח!!
כמובן התקשרתי אל החברה וביקשתי הסברים, התירוץ הפעם היה שהפקס לא הגיע והם מצטערים מאוד והובטח לי שלאחר 4 ימים הכסף יגיע.
מאז עברו כמה ימים טובים ושוב חיוב על סך 75 ש"ח חודשי!
בנוהל הרגיל שוב שיחות ל- "בזק בינלאומי" המתנה לא סבירה בטלפון ולבסוף הדבר היחיד ששמעתי הוא שהכסף כולו 375 ש"ח יוחזר אליי לאלתר ושוב הם מצטערים מאוד שלא בוצע הניתוק אבל- זו הייתה טעות אנוש. אז אני הלקוח "אמור" להבין ולהמשיך לספוג ולבזבז זמן על כל התתעסקות הזו.
כמובן שבכל השיחות הנ"ל הנציגים הבטיחו שזה לא יקרה שוב ושמעכשיו לא אראה חיובים נוספים. כמובן שהדבר עוד לא נפתר. למזלי מס' האסמכתות אצלי שמות הנציגים גם. אני מעוניינת שהניתוק יתבצע לאלתר אחרת כל הנושא יגיע לטיפול משפטי עם כל ההוכחות שבידי.
דורית.
עוגמת נפש- כספי- סוג הנזק :
מתן דין וחשבון- ניתוק מיידי- החזר כספי לאלתר. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מול הלקוחה, הוחלט לזכות את הלקוחה מתאריך 08.11.11
בנוסף לבקשת הלקוחה, נשלח מייל אישור על ביטול שירות האינטרנט, על הזיכויים וזאת בצירוף כרטסת חיובים וחשבוניות 02.12 ו- 03.12.
תגובה:
זיכוי כספי בכרטיס האשראי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה