פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחת חברת "בזק בינלאומי" במשך שנים רבות וב15/06/12 החלתתי להתנתק ואז התחילו חיובים גדולום ולא מובנים.
ב15/03/12 דברתי אם נציג שירות גאי (מס' פניה 42828814 ) זאת היתה שיחה מאוד ארוכה כ-50 דקות (הנציג של HOT הספיק לסדר גם את הטלבזיה וגם את האינטרנט) בסוף מחוסר זמני הסקמתי להקפאת התוכנית .
ב 29/03/12 היה לי חצי יום חופש התקשרתי לבטל את השירות (מס' פניה 43026629 )
תאמינו שזה לא היה פשות. המתנות נורא ארוכות וניתוקי שיחה , כל כמה שניות ביקשו שאחזור על דברי , כל כמה דקות דאגו לשים אותי על המתנה ארוכה. אך הדברר שהסיפור האמיתי עוד לא התחיל.
לפני מכתב מבזק בינלאומי יותר ממספר 1 (עכשיו זה נשמה כמו בדיחה ) מ 25/01/2011 חתום על ידי נורית קנטור –סמנכ"ל שירות לקוחות בזק בינלאומי על חבילת גלישה לשנה 12 מגה ב
39.90ש"ח. פתאום אני ב 12/02/12 מגלה תשלום של 62.48 ש"ח. החברה חידשה את המנוי על דעת עצמה והעלתה את מחיר המנוי. אף אחד לא הודיה לי שמחיר עלה. הרי היו המון שיחות עם נציגים.
ובנוהל הרגיל : שוב שיחות ל- "בזק בינלאומי" המתנה לא סבירה בטלפון (אחד מנציגי היתה דועא) ולבסוף ...ב חודש הבאה חישבון של 139.90 ש"ח !!! עבור 12 מגה!!! עכשיו עבור 100 מגה אני משלמת 20 ש"ח.
שוב שיחות ל- "בזק בינלאומי" המתנה ... ומה? 11/04/12 חיוב של 67.69 ש"ח – רחמנים !!!
רק תזכורת קטנה – מ 15/03/12 אני כבר לא גולשת דרך בזק בינלאומי.
קיבלתי יחס משפיל מנציגי החברה בשיטתיות .המנהלת שירות אף פעם לא נמצת , לפי נציגה ב שם דועא זאת רוית –ללא שם משפחה.
זאת ניצול ציני של לקוחות (ואני שילמתי לחברה זאת חודש – חודש במשך כ -15 שנה )
אבקש תגובה ומתן תשובות בכתב (אין לי לא זמן ולא רצון לדבר עם נציגים שלכם).
שליחה על העברית.
עוגמת נפש,עלבון, סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
בתאריך ,24/01/2011 עודכנה חבילה לבקשת הלקוחה, כפי שהלקוחה ציינה בתלונתה קיבלה את מכתב פרטי החבילה שבו מפורטים המחיר ל 12 חודשי השירות הראשונים וגם מצויין פו המחיר לאחר סיום השנה 139.90.
בתאריך 20/12/2011, בזק בינלאומי שלחה ללקוחה מייל המודיע כי בתאריך 24/01/2012 תסיים תקופת ההטבה והחל ממועד זה מחיר השרות יעמוד על 139.90 ₪.
יצוין, כי מרגע שלקוח מעדכן חבילה במשך 12 חודשים מצוין בכל חשבונית וחשבונית תאריך הצטרפות לחבילה ותאריך סיום ההטבה לחבילה.
לאור האמור לעיל, בזק בינלאומי עדכנה את הלקוחה במחירים ולאור זאת, לא נוכל להיענות לבקשתה לזיכוי.
תגובה:
נשלחה תגובה בכתב לבקשת הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה