פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק נושא התלונה:
איברגימוב שלומי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי שלומי איברגימוב מקרית גת אני לקוח של החברה כבר כמעט 4 שנים קניתי דירה ועברתי לדירה בראש השנה.
בקשתי מבזק (מהתשתית) להגיע אליי ולהתקין שקע בקירבת המחשב והם לא הצליחו להעביר את התשתית לאותו מקום עקב הפרעות מסויימות, בעקבות המאורע הוחלט שאני מתנתק משירותי האינטרנט (מהספק אינטרנט+התשתית "בנדל) ובבזק הוחלט שאני מנותק ללא כל חוב וכו'.
כשדברתי אם השרות לקוחות בתשתית בנוגע לניתוק, האם אני צריך ליידע את הספק?
לי אנו שזה בנדל ואין צורך בגלל שהניתוק מתבצע אוטומטית בשני החברות.
ואני בראש שקט אפילו לא ניסיתי לראות האם ממשיכים ליגבות ממני כסף עבור השירות שכבר הופסק.

לצערי ליפני שבוע בערך קבלתי את החיובים של חברת האשראי ונוכחתי לדעת שבזק בין לאומי ("הספק") ממשיך לגבות את חלקו כבר כמה חודשים באין מפריע
למרות שאין תשתית ואין אינטרנט בכלל.

הבנתי שניצלו את תמימות ליבי, ובקשתי מחברת האשראי להפסיק להעביר כספים לחברת בזק בין לאומי.
שלחתי מייל לספק שאני כועס וזועם בתאריך ה16\4 ובקשתי להחזיר לי את כל מה שגבו ממני שזה כמה חודשים רטרוץ

היום רק חזרה אליי נציגה בשם איילתמקשרי לקוחות של בזק בין לאומי ואמרה לי שהם מבחינתם ניתקו אותי מאותו תאריך ששלחתי את המייל הכועס, ואת החודשים אחורה אני לא אמור לקבל שום החזר בגלל שלא ייזמתי להתקשר אליהם בשום צורה שהיא.
בקשתי ממנה להעביר לי את המנהל בכדי שננסה לפתור את הבעיה אבל היא מסרה לי את שמו של המנהל ששמו (בן) שהוא לא מעוניין לדבר על הנושא הזה וכמו שהיא אמרה כך יהיה.

אני מבחינתי לא הולך לתת להם את כספי במתנה אני רוצה אותו בחזרה ואני ילחם גם אם זה יעלה לי בעורכי דין ואנשי עיתונות.
אשמח אם תעזרו לי בכל הכלים שיש לכם

תודה שלומי איברגימוב
מייל:[email protected]
כספי סוג הנזק :
דברו איתם שייחזירו לי את הכסף פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח, טוען כי ביקש לבטל בחודש 09/2011 את החבילה המשולבת.
בוצעה ללקוח והוסבר לו כי לא היה בחבילה משולבת אלא בחבילה בנפרד. לאחר בדיקה גם נמצא כי לא ביקש לבטל את המנוי בבזק בינלאומי, ככל הנראה ביקש לבטל בבזק.
הוסבר ללקוח כי אנו 2 חברות שונות וכי לא פנה אלינו לביטול ועקב כך לא נוכל לזכות אותו על החיובים. עוד הוסבר ללקוח שאם יש לו חשבונית של בנדל יכול לשלוח אלינו ואנו נבחן מחדש את פנייתו.
תגובה:
הוסבר ללקוח שאין בקשה לביטול המנוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה