פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח מא-ת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
האתר שברשות אחותי ואותו אני מנהל ואשר מאוחסן בבזק בינלאומי, היה מושבת כחודשיים ימים בעבקבות רשלות וחוסר טיפול ראוי בחידוש הדומיין של האתר. בשלהי אוקטובר פנו אליי מבזק בינלאומי ואמרו כי התוקף הדומיין של האתר עומד לפוג. לאחר דין ודברים בעקבות בעיית מחיר השתכנעתי להישאר בחברה והעברתי טפסים לחידוש דומיין לנציגת קשרי לקוחות בשם רחלי זק. להפתעתי בחג הפסח נכנסתי לאתר וגיליתי שהוא איננו קיים. כאשר התקשרתי למוקד התמיכה הטכנית של החברה נאמר לי כי הדומיין לא חודש שאלתי את הנציג כיצד זה ייתכן ואמרתי לו שדיברתי עם אותה נציגה ומסרתי לה את הטפסים ויש בידי את ההתכתבות עמה. בשל חג הפסח לא הייה ניתן לעשות הרבה ונאלצתי לחכות לשבוע שלאחר פסח וביקשתי מאותו נציג שעמו דיברתי שהנציגה רחלי תחזור אליי בדחיפות לאחר החג. זאת לא חזרה אליי ואני כבר שהייתי פקעת עצבים התקשרתי שוב למוקד השירות ביום ראשון שלפני שבועיים. נציגה בשם רינת מסטלי לקחה את המקרה שלי לחזקתה וביקשה שאני אעביר לה שוב את הטפסים לחידוש הדומיין ושהתהליך יארך יומיים לחידוש הדומיין. הדומיין לא חודש עד היום בבוקר 24/4. שלחתי לאותה נציגה מייל ביום ראשון ושאלתי מדוע העניין מתעקב, רק אתמול היא חזרה אליי ואמרה כי היה חוסר של צילום תעודת זהות ובגלל זה הדומיין לא חודש. לא היא ואף אחד מטעמם לא טרח להגיד לי את הפרט הזה והיה זה שוב אני שהיה צריך לפנות אליהם בשביל שהעניינים יזוזו. לאורך כל שיחותיי עם אותה נציגה רינת חזרתי וביקשתי ממנה שמנהל שירות לקוחות יפנה אליי בנושא ואף הגשתי תלונה רשמית בפני סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה. אך עד לרגע זה לא פנה אליי מישהו מטעמם. בערב יום העצמאות יצרה עמי קשר נציגה נוספת שאיני זוכר את שמה וטענה כי היא מנהלת של הנציגה רינת. בשיחה עמה הסברתי לה את כל אשר ארע, את הטעויות שקרו במקרה שלי ולאחר התנצלויות מצידה היא אף אמרה שהיא תבדוק מה אפשר לעשות באשר לפיצוי כלשהו. אולם כנראה שלא נלמד מהשיחה שום דבר כי עד לעצם יום זה לא חזרה אליי אותה נציגה או מישהו אחר מטעם בזק בינלאומי. החברה הזו לא באמת מטפלת בתלונות של הלקוחות שלה, היא רק שולחת נציגים מטעמה לאמר כמה דברי התנצלות, אך לא באמת להפיק לקחים או להשאיר טעם טוב אצל הלקוח ולהראות לו שבאמת מטפלים בבעיה שלו

אבקשכם להפנות אליהם את תלונה זו ולעזור לי בעניין זה

בתודה מראש
אייל רוזנצויג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פצוי כספי הולם וראוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
זוהי פנייתי השניה של הגולש באותו הנושא באתר.
תשובה ניתנה לגולש בפניה קודמת
תגובה:
נתנה תשובה לגולש בפנייה קודמת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה