פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בנלאומי גבו ממני מאות שקלים במרמה ותוך כדי ניצול האזרח הקטן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הי
שמי דרור זרנצ'ני
רציתי להתלונן על מה שבזק בנלאומי עושים לאזרח הקטן:

חברת בזק בנלאומי גבתה ממני סכום הגבוהה פי יותר מ 3 מהמחיר במשק ומהמחיר ששילמתי עד דצמבר 2011 רק כי פגה לי ההטבה לשנה ולא שמתי לב.
הייתי משלם 39.9 במשך השנה האחרונה וזה קפץ ל 139 ש"ח. המחיר הכי גבוה לספק אינטרנט של 10M בשוק זה 45 ש"ח!!!
הם פשוט גבו לי במשך 4 חודשים 400 ש"ח מיותרים. בשיחה שערכתי עם אחד המנהלים הוא לא הסכים לזכות אותי בטענה שזה כתוב בחשבונית (בחשבונית שלא הסתכלתי עליה לפני כתוב בפרטים הקטנים בדף השני שהתוכנית מסתיימת אבל לא כתוב מה יהיה המחיר החדש)
פשוט שערורייה וניצול של האזרח....
יש מצב לפרסם\לקדם את זה?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, הוסבר ללקוח כי בעת ההצטרפות לחבילה הפרטים נמסרו טלפונית וכן נשלח מכתב פרטי החבילה, בו צוינו הפרטים הנ"ל.
בנוסף הוסבר כי בכל חשבונית הופיע תאריך עדכון החבילה ותאריך סיום תק' ההטבה. כמו כן, הוסבר כי כ- 35 ימים לפני סיום ההטבה נשלחה אליו הודעה לתיבת הדוא"ל שיש לו בבזק בינלאומי (לפי דבריו משתמש בה). על כן, אין מקום לזכותו בגין הפרשים בין מחיר ההטבה.
תגובה:
הוסבר ללקוח אי מתן זיכוי על ההפרשים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה