פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מופרז של 124 ש"ח במקום 20 ש"ח עבור גלישה באינטרנט נושא התלונה:
בר יוסף עופרה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברוב טיפשותי עשיתי מנוי ל-18 חודש ב-014 בזק בינלאומי עבור גלישה באינטנרט.המנוי היה ל-18 חודש וכמובן ואין צורך לציין שרוב האנשים אינםן זוכרים בדיוק מתי נגמרים להם אותם 18 החודשים הנ"ל כדי להתקשר ולבקש שלא יהיה שינוי במחיר.
יש פה גניבה לאור יום,אני עסוקה בכל יום בחיי הקשים גם כך ולא שמתי לב לזמן שעבר..לא יצרתי קשר איתם כדי לשמר את החבילה שעולה 20 ש"ח לחודש ואופס קפץ המחיר ל-124 ש"ח.מאחר ואני עסוקה בתלאות היום יום ,לא שמתי לב ל-100 הש"ח הנוספים שנגנבו ממני במשך 8 חודשים.כשטילפנתי אליהם לתמיכה טכנית,אמרה לי ככה כבדרך אגב הנציגה שלהם שאני משלמת מחיר מופרז ומצחיק עבור גלישה של 5 מגה ומהר מהר לפנות לשרות לקוחות. כמובן שפניתי והתלוננתי ,אך הם כבר לקחו את 800 הש"ח שלהם.כשפניתי לביטול הם לא הסכימו להחזיר לי את הכסף ואמרו שאני הייתי צריכה לשים לב שהמבמצע נגמר..זהו שוד לאור יום..הם יודעים שאנשים לא יכולים לזכור אחרי שנה וחצי מה היה אז ופשוט גונבים אותנו ברישיון..אני ממש מבקשת את 800 הש"ח שלי בחזרה.אני אם חד הורית שבקושי מסתדרת עם ההוצאות הבסיסיות והמרמה החוזרת הזו אינה יכולה להימשך .אני בטוחה שישנם אנשים נוספים שמרגישים כמוני.בברכה,עופרה 0544-312979 .המנוי נמצא על ת.ז. של הגרוש שלי 32238792 רן בר יוסף
כספי סוג הנזק :
מבקשת החזר של 800 ש"ח ולהפסיק עם העבודה בעיניים על האנשים המסכנים במדינה הזו. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
בתאריך 18/04/2010 הלקוחה עדכנה חבילת גלישה במנוי.
על פי תנאי החבילה אליה הצטרפה במהלך 18 חודשי השירות הראשונים התשלום בגין דמי המנוי הינו במחיר הטבה.
בתום תקופת ההטבה מהחודש ה-19 המחיר משתנה זאת כפי שסוכם במעמד ההצטרפות לחבילת הגלישה.
בסמוך לעדכון, נשלח ללקוחה מכתב פרטי חבילת הגלישה המפרט את תנאי החבילה בנוסף, קודם לשינוי המחיר מכתב נשלח לכתובת הדואר האלקטרונית של הלקוחה המודיע על השינוי ותאריך סיום הטבה מצוין בחשבוניות החודשיות.

יצוין, כי ההפרש ביות התשלום החודשי ששילמה במהלך 18 חודשי השירות לפי מחיר ההטבה לבין המחירון היה בסך כ- 75 ₪ לחודש ולא כפי שטענתה 100 ש"ח ובמהלך כ-6 חודשים.
בסה"כ הסכום של ההפרשים אינו מגיע לסכום אותו ציינה בפנייתה.

תגובה:
הוסבר כי לא ניתן לזכות את הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה