פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום אבקש להתלונן על בזק בינלאומי בגין חיובים שלא כדין נושא התלונה:
קליין אדווה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם לפני כשבוע אך לצערי לא קיבלתי ממכם תגובה.. אנסה שוב...

נשלח לבזק בינלאומי:
שלום, ברצוני ליידע אתכם שפניתי בתלונה עליכם לאתר תלונה- ושלא תאזול ידי עד אשר אשיג את הצדק והדין בעקבות
חיובים שנעשו דרככם בחשבוני
להלן פרטי התלונה כפי שנשלחו לאתר תלונה וכן לאבי עו"ד איזדור קליין וכן ישלחו בהמשך
לכל גורם רלוונטי:

נשלח אליכם (אתר תלונה) :
שלום רב!
הייתי רוצה להגיש תלונה בגין חיוב שלא כהוגן- דרך "בזק בינלאומי" כשנה אחרי שהפסקתי להיות לקוחה שלהם

בחודש ינואר/פברואר בזמן שהותי בחו"ל
גיליתי חיובים באשראי דרך בזק בין לאומי, אף על פי שכבר שנה הפסקתי להיוצ לקוחה שלהם
פניתי אליהם בתלונה ובקשה להחזר כספי- לאחר מספר התכתבויות הבנתי בעצמי את פשר הבעיה- וניסיתי להסביר להם אותה בכדי לקבל זיכוי על חיוב בגין אינטרנט שלא בבעלות אך נתקלתי בסירובים וחוסר רצון מהם לשתף פעולה ולהבין
ולהלן הפרטים;
בתחילת שנת 2011 נעשה מנוי דרכי בין בזק בשילוב בנדל עם בזק בינלאומי, פחות מחודש מתחילת המנוי- הועבר המנוי לבעלותה של שותפתי ובעלת הבית- שימרית לחיאני, כנראה שעקב שרות -לקוי או טעות אנוש לא הועברה הבעלות באופן מלא (אלא רק מול בזק שהיו אחראים לבנדל) לאחר שנה לכשנגמר המסלול בו היינו- החלו בזק בין לאומי לגבות ממני חיובים חודשיים ללא כל התראה מוקדמת- או בירור האם ברצוני להמשיך איתם בשירות (למיותר לציין שכבר מזמן לא הייתי חיה באותה דירה ומזמן לא השתמשתי כבר בשירותי האינטנרט שלהם)
ניסיתי להסביר להם שוב ושוב שמנוי זה הוא בבעלותה ושימושה של- שימרית לחיאני- מזה שנה, שעליהם ליצור עימה קשר -לקבל פרטי אשראי ולחייב אותה במקום אותי- וכנ"ל לזכות אותי על סכום שעומד בערך על 110 ש"ח שחיובי אותי שלא בצדק
אך שוב ושוב נתקלתי בסירובים וחוסר הבנה
אודה לכם מאוד באם תוכלו לעזור לי לפרסם את זה ולהוציא את הצדק והדין לפועל!!

להלן ההתכתבויות שלי מול בזק בין לאומי כפי שהועתקו מהמייל שלי:


גב' קליין, שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לבזק בינלאומי.

במענה לפנייתך, על פי הרישום הקיים במערכותינו, ביום 15/01/2012 נתקבלה בקשתך לביטול שירות הגלישה באינטרנט, בעקבות בקשתך זו הופסק שירות האינטרנט שהיה ברשותך והופסק החיוב בגינו.


גב' קליין, אני תקווה כי יש באמור בכדי להשיב על פנייתך.

לשירותך בכל עת,

שושי ויינר
אחראית פניות הציבור
בזק בינלאומי


From: טופס צור קשר [mailto:[email protected]]
Sent: Sunday, February 12, 2012 5:47 AM
To: [email protected]
Subject: פניה למוקד שירות לקוחות

פרטי הטופס ז.ת: 037767654
שם פרטי: אדווה
שם משפחה: קליין
שם משתמש:
טלפון: 0508233384
נייד: בחר
מייל: [email protected]
ארבע ספרות אחרונות: 5935
מהות הפניה: שלום
אני כבר אינני לקוחה שלכם, אבקש למחוק את פרטי האשראי שלי ממאגר הנתונים שלכם במיידי, ולא לקבל מכם חיובים מפתיעים. אני בחו?ל ניתן לצור קשר במייל בלבד



adva klein
Feb 13

to SherutISP
אבקש למחוק את פרטי האשראי שלי ממאגר

2012/2/13 Bezeq International @ net


adva klein
Feb 13

to SherutISP


Bezeq International @ net [email protected]
Feb 14

to me
Hebrew
English Translate message
Turn off for: Hebrew
גב' קליין, שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לבזק בינלאומי.

במענה לפנייתך ערכתי בדיקה במנוי שברשותך והריני להשיבך כדלהלן:
1. ברצוני לציין, כי שיטת החיוב, בכפוף למועד התשלום בחברת האשראי, היא לרוב שיטת "שוטף+30" אשר במסגרתה החיוב נגבה באמצעות חברת האשראי כחודש לאחר הנפקת החשבונית. לדוגמה חשבונית חודש 01/2012 תופיע בפירוט החיובים של חברת האשראי לחודש 03/2012.

2. לאור האמור ומשום שחיוב עבור חודש ינואר טרם נגבה בפועל יתכן והסרת אמצעי התשלום בשלב זה עלולה ליצור חוב במנוי שלך.

כמו כן, במידה ויוסר אמצעי התשלום הזיכוי שהוענק לך בסך 22.03 ₪ כולל מע"מ עלול לא לעבור לחברת האשראי שלך.



גב' קליין, אודה לתשובתך ולהנחייתך כיצד הינך מעוניינת להמשיך לפעול.

לשירותך בכל עת,

אולגה בטייב
אחראית פניות הציבור
בזק בינלאומי

From: adva klein [mailto:[email protected]]
Sent: Monday, February 13, 2012 6:17 AM
To: Bezeq International @ net
Subject: במענה לפנייתך לבזק בינלאומי


adva klein
Feb 15

to SherutISP
I'm asking you again TO DELETE my credit information from your company!!!

You have just charged me 56.31 This month AGAIN!! (ON THE 12/02)

I HAVN'T BEEIN YOUR COSTUMER AT THE PAST YEAR AND A HALF!!!
tHIS ACCOUNT WAS CHANGED FOR THE NAME OF SHIMRIT lECHIAYNI!

Unfortantly i'm out of the country and can't take care of this THEFT of yours properly

I AM NOT YOUR COSTUMER, I WILL NEVER BE YOUR COTUMER AGAIN

STOP CHARGING ME IMMEDIATELY

REFUND ME FOR THIS MONTH CHARGE 56.31 SHEKELS ON THE 12/02

or otherwise you are forcing me to take harsh matters about this!!!

Adva



איזידור2012/2/15 Bezeq International @ net


Bezeq International @ net [email protected]
Feb 16

to me
Hebrew
English Translate message
Turn off for: Hebrew
גב' קליין, שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.

במענה לפנייתך ערכתי בדיקה מקיפה והריני להשיבך כדלהלן:
1. לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 14/12/2010 נתקבלה בקשתך להצטרף כמנויה לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה " 2.5-adsl באנדל הפוך", הכוללת גלישה בתשתית ADSL בעלות דמי מנוי חודשיים הנגבים על ידי חברת "בזק" והתשלום לבזק בינלאומי הינו בסך 0₪ כולל מע"מ לחודש ל12 החודשים הראשונים לשירות.
2. בתום 12 חודשי ההטבה הראשונים לשירות, חבילת הגלישה מתפצלת ומתבצע תשלום נפרד לחברת בזק ותשלום נפרד לבזק בינלאומי על סך 75.9 ₪ כולל מע"מ.
3. חבילת הגלישה פוצלה בתאריך 14/12/2011 וכן פוצל החיוב בגינה.

4. בתאריך 15/01/2012 לבקשתך בוטל השירות. עם ביטול השירות הופסק החיוב בגינו.

5. ברצוני לציין כי החיוב על סך 56.31 ₪ כולל מע"מ הינו חיוב יחסי על חודש ינואר 2012- מצ"ב העתק החשבונית לחודש הנ"ל.

לשירותך בכל עת,
ביתיה פריד
אחראית פניות הציבור
בזק בינלאומי.



From: adva klein [mailto:[email protected]]
Sent: Wednesday, February 15, 2012 5:37 AM

To: Bezeq International @ net
Subject: Re: במענה לפנייתך לבזק בינלאומי


adva klein
Feb 17

to SherutISP
Oviaclly you are not listening to me, nor did you do an "external check"
Becouse you fail to realise - this membership
מנויה לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה
Was changed to the name of Shimrit Lacihayni one week after we joined in! (12/2010)
Oviaclly you and Bezeq are not synchronized - Becouse this should have been changed to her name at your end as well- A YEAR AGO!!

IF YOU HAD DONE AN "EXTERNAL CHECK" AS YOU CLAIM
you would have found out this long ago

So AGAIN- i'm not your costumer (As for a year ago from now)
I'm not using your internet service (as for a year ago from now)
I NEVER WILL AGIAN

You need to call Shimrit Lachiayni - Charge her credit card for the past few months (As she is the one that was/is using it)

REFUND ME THE AMOUNT YOU CHARGED ME
AND ERAS MY CREDIT CARD INFORMATION FROM YOUR DATA BASE!!!

Adva

2012/2/17 Bezeq International @ net


Bezeq International @ net [email protected]
Feb 28

to me
Hebrew
English Translate message
Turn off for: Hebrew
גב' קליין, שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לבזק בינלאומי.

במענה לפנייתך ובהמשך למכתבינו הריני להשיבך כדלהלן:
1. על פי הרישום הקיים במערכותינו, בתאריך 14/12/2010 התקבלה בקשתך להצטרף לשירתי בזק בינלאומי ולבקשתך עודכנה חבילת הגלישה " 2.5-adsl באנדל הפוך".
2. לצורך ההצטרפות לשירות בחרת שם משתמש וסיסמא ייחודיים לשימוש בשירות, מסרת לנו את מספר תעודת הזהות שלך ואת פרטי כרטיס האשראי המלאים לחברתנו לצורך גביית התשלומים החודשיים.
3. ברצוני להבהיר, כי בזק – החברה הישראלית לתקשורת בע"מ ובזק בינלאומי בע"מ הינן שתי חברות נפרדות המהוות ישויות משפטיות נפרדות, אשר מספקות שירותים בלתי תלויים זה בזה, ומסיבות רגולטוריות קיימת הקפדה לשמור על הפרדה זו.
לכן לצורך שינוי פרטים בבזק בינלאומי על הלקוח לפנות לחברתנו בגפו בכדי לבקש זאת. למותר לציין, כי שינוי פרטים בחברת בזק אינו משנה את פרטי הלקוח בחברתנו.
4. לאור האמור לעיל לא נוכל להיענות לבקשתך ולזכותך בכל זיכוי נוסף.

לשירותך בכל עת,

אולגה בטייב
אחראית פניות הציבור
בזק בינלאומי
From: adva klein [mailto:[email protected]]



לטיפולכם המהיר אודה,

קליין אדווה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא + התנצלות ממנהל בכיר פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
הלקוחה קיבלה מאיתנו זיכוי חד פעמי לפנים משורת הדין,
בנוסף כפי שהוסבר ללקוחה מספר פעמים, אין מקום לזיכוי.
תגובה:
הוסבר ללקוחה כי לא ניתן לזכות אותה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה