פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: עובד מקשרי לקוחות בשם אריאל עשה פעולה על דעת עצמו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת או נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב 16.5.2012 התקשרתי להודיע שב 20.5 אני מתנתק כי נגמר לי המבצע.
הגעתי לקשרי לקוחות בחור בשם אריאל שניסה להשאיר אותי "בכוח"
הציעה לי הקפאה ועוד דברים שבתוקף סירבתי וממש בפירוש אמרתי את המילה "לא"
המון פעמים, הסברתי לו שאני רק מודיע שאני מתנתק ב (סיום המבצע)20.5
יש שיחה מוקלטת בין השעות 12:30-14:00
אריאל מקשרי לקוחות כנראה לא רצה להראות שאיבד לקוח לכן עשה הקפאה או משהו כזה (אני שונא שהם מקלידים מה שהם רוצים במחשב)
עשה פעולה לפי דעת עצמו למרות שחזרתי ואמרתי בשיחה "לא" כמה פעמים
אחרי השיחה כעבוד כמה זמן לא היה לי אינטרנט למרות שהמבצע שלי מסתיים
רק ב 20.5.2012 לדעתי זו פעולה לא חוקית שנעשתה ע"י העובד אריאל
יש מספר שיחה מתועדת במחשב בבזק בנלאומי מס' 43724458
אני מבקש בכל לשון בקשה שהוא יטופל ושחברת בזק בנלאומי לא
תעסיק עובדים שעושים דברים על דעת עצמם!!!
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תדאג לא לעסיק עובדים שעושים על דעת עצמם דברים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום גיא,
לאחר שיחה עם נציגה הוסבר כי הנושא יבדק מול הנציג ויועבר פידבק למנהל הישיר שלו.
תגובה:
יועבר פידבק בנושא למנהל הישיר של הנציג פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה