פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע פעולת ניתוק ע"י עובד קשרי לקוחות בניגוד לרצוני נושא התלונה:
כ גיא שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
מס' לקוח בבזק בנלאומי - 80672202/1
מס' פעולה - 43724458
שמי גיא ואני מנתניה שם המנוי על שם האמא אביבה כהן
השיחות מוקלטות בין השעות 12:30-14:00 ב 16.5.2012

קיבלתי הטבה של 3 חודשים חינם ואחרי 3 חודשים לשלם 90 ומשהו שקל
למשך שנה ללא התחייבות.
ב ההטבה התחילה ב 20.2.2012 ואמורה להסתיים ב 20.5.2012
ב 16.5 עדכנתי את בזק (תשתית) שב 20.5 אני לא רוצה להמשיך
ובזק אמרו לי שצריך גם להודיע לבזק בנלאומי (ספק) התקשרתי לבזק בנלאומי
הגעתי לקשרי לקוחות לעובד בשם אריאל , הודעתי לו שב 20.5 אני לא מעוניין
להמשיך את האינטרנט הוא ציין שב 20.5 אני צריך להתקשר להודיע וניסה
לשכנע אותי להשאר או להקפיא וכו'
אני בפירוש אמרתי "לא" בכל הצעה שאמר לי ואמרתי לו שאני אתקשר ב 20.5
בשביל להודיע להם שאני לא ממשיך כי לא ידעתי שצריך להתקשר באותו יום שמסתיים...
אריאל אמר לי שאמסור לו את המס' טלפון ויחזור אלי בעוד כמה דקות
השארתי ולא חזר (לא רלוונטי) במשך היום כעבור כחצי שעה משהו כזה
לא היה לי אינטנט משום מה אז התקשרתי לחברת בזק בנלאומי והם אמרו
שהחבילה נסגרה עקב פעולה של אריאל שניתק .
הייתי צריך את האינטרנט באותו רגע דחוף, עברתי קשיים
ונאמר לי שלא ניתן להחזיר את החבילה לכן אני אצטרך להתחבר עם תשלום
אני רוצה לציין שהעובד עשה לי עוול רב בזה שעשה משהו לאינטרס שלו
כגון-לא לאבד לקוח או להראות שהקפאה ולא נותקתי לגמרי
אני רואה זאת בחומרה רבה שאדם עושה פעולה בניגוד ללקוח!!!

שוחחתי עם הילה מתלונות הציבור של בזק בנלאומי זה ממש לא הועיל
ולא גרם לשינוי... יצאתי עם תחושה לא טובה מהשיחה.
איבדתי אמון בחברת בזק בגלל אדם טיפש בלשון המעטה וצער לי על
כך כי בעבר היה לי הרגשה אחרת לגבי בזק בנלאומי.

בתודה
גיא
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטפל בקשרי לקוחות אדם בשם אריאל ולדאוג לפיצוי הולם (לא רק מה שמגיע לי) פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום גיא,
קיבלת את כל התשובות מהילה והובהר לך כי המשוב הועבר לנציג ולמנהל הישיר שלו בכדי ללמוד מהמקרה לפעמים הבאות.
לצערנו אינך מקבל זאת ואתה דורש הבהרות לגבי אופן הטיפול אל מול הנציג ואת זה לצערי אנחנו לא יכולים לספק.
תגובה:
לא נוכל לספק מידע פנימי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה