פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך: 13/3/2012סידרתי להורי המבוגרים את נושא חשבון הטלפון (מס' 039328578) ולתדהמתי גיליתי כי הם משלמים תשלום קבוע של 12.5 ש"ח לבזק בינלאומי שיחות לחו"ל – באמצעות חשבונית בזק.
בשיחה עם נציגה (לאחר שהמתנתי חצי שעה) התברר לי שהתשלום הינו חודשי והחל בשנת 2006.
ביקשתי לבטלו מיידית ולקבל איזושהיא אסמכתא שהורי עשו מינוי כזה ובמידה ולא אקבלו לזכות את הורי על החיובים רטרואקטיבית ולהחזיר את כל הכסף שנגבה מהם במרמה (הנציגה לאחר שהתעקשתי הסכימה לבטל את המנוי אולם בנוגע לשאר בקשותי ביקשה שאצור קשר למחרת עם נציג שירות לקוחות).

ומדוע אני מציין במרמה:
1. משום ששני נציגים ששוחחתי עימם תאל(13/3) וקוסטה (14/3) אישרו בפני כי הורי מעולם לא ביצעו שיחות לחו"ל – אם כך מדוע שיעשו מינוי?!!!
2. לא הוצגה בפני כל הוכחה כי עשו מינוי כזה.
3. וכשביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר או מנהל לא הסכימו להעביר אותי אליו בתואנה שאלה הנהלים, ניסיתי בעקשנות לברר למי עלי לפנו והנציג אמר לי שרק תביעה יכולה לגרום להם להציג בפני ראייה כלשהי.

הורי אנשים מבוגרים ואנני רוצה להעמיס עלהם עכשיו הוצאות משפטיות מיותרות
אודה לכם אם תסייעו לנו.
מצ"ב סריקה של החשבון האחרון.
תודה.
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו רטרואקטיבית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקה מעמיקה הוסבר ללקוח כי על הקו היו מבצעים במהלך השנים ובנוסף גם בוצעו שימושים ושיחות לחו"ל.
עוד הוסבר ללקוח כי אנו מסתמכים על הרישום שיש לנו ועל התיעוד ובמידה ולא פונים אלינו לביטול אנו מודיעים על החיוב ועל המנוי, בין אם יש שימוש ובין אם אין שימוש בשיחות.
תגובה:
הוסבר ללקוח כי לאור הממצאים לא ניתן לזכות אותו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה