פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לאינטנט של בזק נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
מלפני כשלוש שנים פניתי לחברת בזק במטרה להתחבר לאינטרנט של החברה,אני רופאת ילדים בעלי רופא שיניים ויש לי 4 ילדים בבית ספר, אני לא צריכה להסביר כמה זה קריטי שאהיה מחוברצ לאינטרנט יציב ,באיזור המגורים אין תשתית של בזק , לאחר פניות חוזרות ובעזרתו האדיבה של מר גבי מחברת בזק יש לנו כבר מספר חודשים תשתית באיזור המגורים כולל עמודים, מר גבי ביקר באיזור ואישר את עבודות ההכנה של החברה, בינתיים אנחנו כבר מחכים כמה חודשים ואין חיבור שלי אינטרנט , אני מבקשת התייחסות מהירה לפנייתי ופתרון מיידי .
תודה
אני הייתי אמורה להתחיל עבודה דרך האינטרנט מהבית וזה לא מתממש עקב העיכובים מבזק.לכן זה עוגמת נפש וגם הפסד כספי תוך תקופה של חודשים ארוכים סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
הפניה מיועדת אל חברת בזק ולא בזק בינלאומי.

בזק היא ספק התשתית ואנו ספקית אינטרנט, אנו שתי חברות שונות.
תגובה:
הפניה אל חברת בזק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה