פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק נושא התלונה:
אלקיים ליאנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי ליאנה אלקיים מנתניה,בחודש דצמבר 2011 ביקשתי מבזק בינלאומי להתנתק,אחרי חודש ימים ראיתי חיוב של 139.90 ש"ח של בזק בינלאומי,התקשרתי אליהם לבירור והם טענו שהתשלום עבור חודש 11/2011
והוסיפו שהחיוב האחרון יהיה בחודש 2/2011 עבור חודש 12/2011 ושהכל בסדר,האמנתי ולא ממש עקבתי אחרי זה,היום שמתי לב בחיובים של כרטיס אשראי שהחיובים ממשיכים לרדת,אני ממש עשיתי טעות שלא עקבתי אחרי זה והאמנתי שחברת בזק בינאומי לא תגיעה לרמה הזאת,ותרמה אותי ושתמשיך לגבות סכום של 139.90 ש"ח חודש בחודשו.
היום החלטתי שאתקשר ואברר מה פשר החיובים.
דיברתי עם נציגת שרות לקוחות,טענה שאין שום תיעוד השיחה שלי שמעיד על ניתוק השיחה,הייתי בהלם!!!ביקשתי לדבר עם המנהל אחרי המתנה ממושכת,התעקשות שלי איתה שאני לא ירד מהקו עד שאדבר עם המנהל,נתנה לי להתייבש על הקו עד כמעט חצי שעה,המנהל הציג את שמו "שי " ושוב הסברתי ושוב דיבורים וגם הוא טען בתוקף שלא היה שום תיעוד שלי על בקשה להתנתק!!אחרי תיחנונים העביר אותי לרמי מנציג שרות לקוחות שאחראי לניתוק ושוב הסברתי לו שלא יתכן ולא מופיע שום תיעוד השיחה שלי....... והוא בשלו ממשיך להסביר לי על מדיניות של החברה שאם אין תיעוד השיחה שלי על בקשת התנתקות ,לא אקבל שום החזר כספי.
,מדובר בסכום 839.40 ש"ח - עבור חודשים 1-6/2012 ,מה שהיה לו להציע שאסכים להשאר איתם ויפצו אותי על חודש,חודשיים בסכום יותר נמוך,הרגשתי שהוא ממש סוחט אותי,ומאלץ אותי שאני אסכים,וגם דאג ליידע אותי שהתשלומים ירדו עד חודש אוגוסט סכום של 139.90 ש"ח!אמרתי לו בקרירות שאני מוכנה לתרום להם ושאי אפשר לסחוט אותי! מדובר באינטרנט מהירות של 10 מגה לא יותר במחיר 139.90 ש"ח לחודש ,אין להם בושה!!!!אני איבדתי כל אמון בחברה הזאת וגם קראתי תלונות רבות של אנשים באתר הזה שמבקשים להתנתק,ונציגי שרות של בזק בינלאומי טוענים שאין תיעוד!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי + תביעה יצוגית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקה של הנושא לא נמצא תיעוד לכך שהלקוחה פנתה אלינו בחודש דצמבר.
בנוסף, בוצעו שימושים במנוי לאחר חודש דצמבר בו לטענתה ביקשה לנתק את המנוי.
לכן, לא ניתן לזכות את הלקוחה.
תגובה:
לאחר בדיקה, לא אושר ללקוחה זיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה