פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה על סיום מבצע חבילה לפי חוק וחיובים מיותרים וכן מסרבים להחזיר את הכסף נושא התלונה:
כהן דודו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי על דעת עצמה הפסיקה לשלוח בדואר את החשבונית וההודעות, כשתמה תקופת המבצע חייבו אותי במשך שלושה חודשים ב-60 ש"ח מיותרים לחודש, סה"כ חיוב מיותר 180 ש"ח, נכון להיום מסרבים להחזיר את הכסף בהסתתרות מאחרי מערכות שלא מאפשרות להם להחזיר כסף שלקחו ללא הצדקה וללא רשות מכיסי.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח שינוי אופן שליחת חשבוניות לשליחתם באמצעות דואר אלקטרוני וזאת לאחר מתן הודעה מראש בחשבונית של חודש 08/2011.
הוסבר ללקוח כי הצטרף לחבילת גלישה עם תקופת הטבה והדברים הוסברו לו מראש על פי התיעוד במערכת, בתום שנה חזר למחירון בהתאם לתנאי חבילת הגלישה שברשותו.
בנוסף הלקוח זוכה בהפרש בין מחירון ששילם לבין מחיר ההטבה. הזיכוי הוענק ללקוח בעקבות טענה במעמד שיחה כי לא נשלח אליו מייל המודיע על סיום הטבה והועבר לבקשתו למחלקת מכירות להצטרפות לשירות שלנו.
תגובה:
הלקוח זוכה בהפרש בין מחירון ששילם לבין מחיר ההטבה והועבר לבקשתו למחלקת מכירות להצטרפות לשירות שלנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה