פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביקשנו לשדרג את מהירות הגלישה מ-5 ל-10 מגה ובמקביל לבטל את חבילת הגיימרים שהייתה לנו, מספר פניה - 43367268. בחשבונית הראשנה שקיבלנו ראינו כי אנו משלמים יותר ממה שהוסכם (47 ש"ח במקום 35 ש"ח כפי שסוכם). לאחר בירור מול שירות הלקוחות נודע לנו כי הנציג מכירות לא ביטל לנו את חבילת גיימרים למרות בקשתינו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+הסכם עדכני בכתב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום, בבדיקה שנערכה ובוצעה האזנה לשיחה מחודש אפריל 2012, השיחה אותה לקוח ציין, לא קיימת בקשת ביטול שירות גיימר.
הוסבר ללקוח כי המחיר שהוצע הינו למהירות 10 מגה בלבד בלי קשר לגיימר. במהלך השיחה לא הייתה בקשת ביטול ע"י הלקוח.
תגובה:
לא אושר החזר כספי לאחר שלא נמצאה בקשה לביטול חבילת הגיימר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה