פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורי המבוגרים חויבו בחבילת שיחות לחו"ל ללא ידיעתם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתחיל בשורה התחתונה – הסתבר לי שהורי מחויבים בתשלום חודשי קבוע עבור שיחות לחו"ל ללא ידיעתם ובלי שביקשו שרות זה. מסתבר שגם בזק בינלאומי יודעת להונות אנשים מבוגרים ו"לדחוף" להם שרותים שהם לא ביקשו ואינם מודעים להם. דרישתי להחזר כספי רטרואקטיבי נענתה בשלילה.
ולהלן הפרטים. הורי הינם אנשים מבוגרים מאד – אימי בת 89, אבי 87 ובמצב סיעודי לאחר ארוע מוחי). לאחרונה, בעוברי על החשבון שלהם מבזק בינלאומי (על חיבור לאינטרנט), לפתע ראיתי שהם גם מחויבים בתשלום חודשי של 10.62 (לפני מע"מ) עבור חבילת שיחות לחו"ל. הורי משתמשים מזה שנים בחבילת שיחות של 012, משוייכים בחיוג 00 ל-012, ומעולם לא ביקשו שרות כזה מבזק בינלאומי.
לכן התקשרתי לשרות של בזק בינלאומי ב-24.6.2012. לאחר שדיברתי עם נציגה וביקשתי לבטל את השרות ולזכות אותם, נאמר לי שזה יכול להתבצע רק ב"שימור", ויחזרו אלי תוך 72 שעות. לא חזרו. לכן התקשרתי שוב ב-29.6.2012, והפעם הגעתי ל"שימור". שם הסכימו לבטל להם את החבילה, אך סירבו לזכות אותם על כל החודשים בהם חויבו. מסתבר שהם מחויבים ממאי 2011, כלומר 13 חודשים, ללא ידיעתם. החישוב מסתכם ב-160 ש"ח עבור 13 חודשים כולל מע"מ.
שוב הועברתי, הפעם לאבירם מהמכירות, אשר טען כי נציג של בזק בינלאומי ביקר בבית הורי לפני שנה ומכר להם את החבילה בהסכמתם. בדקתי עם הורי – לא היה ולא נברא. וההוכחה הטובה ביותר לזה – הם לא התקשרו לחו"ל דרך בזק בינלאומי במשך כל השנה (שוב – מכיון שהם משתמשים ב-012).
מבחינתי בזק בינלאומי הראו את פרצופם המכוער, ע"י "דחיפת" שרותים לאנשים מבוגרים שאינם בקיאים ואינם זקוקים להם. לא זאת בלבד, אלא טענתם שהגיע נציג לביתם הינה שיקרית לחלוטין, כלומר – הם פשוט הוסיפו חבילה על דעת עצמם.
אגב, לא הייתי שם לב לכך אלמלא פרשיה נוספת חודשיים קודם, שבה הם שידרגו את הורי ל-10 מס"ש, שוב על דעת עצמם. במקרה זה לפחות הם הודו במעשם, הבטיחו לברר פנימית, ביטלו את השידרוג ונתנו להורי פיצוי של 140 דקות לחו"ל חינם.
אשמח מאד אם תוכלו לסייע לי לקבל את כספי הורי בחזרה.

תודה,
אריאל קטן (בנו של משה ופרידה קטן)
כספי סוג הנזק :
החזר של 160 ש"ח פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקת הנושא הוסבר ללקוח כי הרישום להוזלה בשיחות בינלאומיות הייתה לראשונה בשנת 2004 וההורים אף בחרו יעד לקבלת הוזלת מחיר בחיוג.
בנוסף, הוסבר שינוי חבילה בשנת 2005 ובשנת 2011 עדכון מחירים.

הוסבר ללקוח מדוע אין מקום לזיכוי והלקוח קיבל והבין את הדברים.
תגובה:
הוסבר מדוע אין מקום לזיכוי, לקוח קיבל את הדברים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה