פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מחבילת שיחות לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות נסיעה של הורי לחו"ל לשבועיים ביקשתי להתחבר לחבילת שיחות לחו"ל דרך בזק בינלאומי.
לאחר שבועיים ביקשתי לבטל את החבילה.
אחרי מספר פעמים בהם הבטיחו שיחזרו אלי נציגים שונים (כי הנציגים איתם דיברתי "לא מטפלים" בניתוקים), התחלתי לצעוק ואז הם "ניתקו" אותי.
בנוסף, שלחתי להם גם פקס המורה על ניתוק.
לאחר שבועיים קיבלתי מהם מכתב שבתאריך שביקשתי להתנתק למעשה ביקשתי לעבור לחבילה אחרת של שיחות לחו"ל.
כספי סוג הנזק :
ניתוק והחזר כל חיוב שבוצע לאחר תאריך הבקשה לניתוק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקה, אכן הלקוחה צורפה לחבילה ללא דמי שירות על מנת שלא תשלם יותר.
בשיחה עם הגולשת סוכם על ביטול
תגובה:
סוכם עם הלקוחה על ביטול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה