פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כוזב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי בערך הציעה נציגת מכירות טלפוני לבעלי דיל שכולל תשתית של בזק וספק של בזק בינלאומי. אם אני לא טועה הדיל היה בסכום של 129.99 לחודש בהתחייבות של שנה . לאחר שנה בתאריך 23.3.2012 פניתי לחברת בזק ובקשתי לסיים איתם את העסקה הזו. הנציגה של בזק אמרה שאין שום בעיה וסיימנו את העסקה עוד היא ציינה בפני כי היא מעבירה אל בזק בינלאומי את המסמכים שבהם אני מאשרת את סיום העסקה וכדאי שאני אפנה אליהם בעצמי ואוודא איתם שאכן הגיעה אליהם הבקשה והמסמכים התקשרתי מיד לאחר שסיימתי השיחה עם הנציגה של בזק ודיברתי שם עם נציגה בשם אנה (אני חושבת),שאמרה שעדיין המסמכים לא הגיעו אליה והפנתה את תשומת ליבי לגבי חוב של שיחות לחול שאותו שילמתי דרך כרטיס אשראי, 39.99 ₪ אנה אמרה שהיא מתעדת את הבקשה שלי לסיים איתם את העיסקה ומאחר והמסכים עדיין לא הגיעו אל בזק בינלאומי (התקשרתי מיד לאחר שדיברתי עם בזק), אנה ביקשה שאצור קשר שוב ביום ראשון ביום ראשון התקשרתי שוב ודיברה איתי נציגה בשם אינה או ילנה היא אמרה שהכל בסדר והעיסקה נסתיימה. עברו מאז חמישה חודשים ולפני מספר ימים הטלפון הביתי מצלצל ובו הודעה קולית על חוב לבזק בינלאומי במענה יש אופציה להישאר על הקו ולהגיע לנציג על מנת להסדיר החוב... הפעם ענתה לי נציגה בשם שיר ואמרה כי היא לא מוצאת תיעוד כלשהו לסיום העסקה ושאני חייבת לשלם אמרתי לה שבשום פנים ואופן היא אמרה שהיא רוצה לבדוק והיא תחזור אלי היא לא חזרה אלי אבל נשלחה אלי הודעה אס אם אס לטלפון שאני צריכה לשלם את החוב התקשרתי שוב הפעם לא הייתי ממש נחמדה אפשר לומר שדי השתוללתי כי איך יכול להיות שחמישה חודשים עברו ואני לא יודעת שאני חייבת כסף מה גם שלא קיבלתי אף חשבונית ואם הייתי מקבלת כזו שכן מיד הייתי פונה לברר מדוע הרי שסיימתי את ההתחייבות שלי לשנה וביקשתי להפסיק את ההתקשרות שלי עם החברה עוד ציינתי בפני הנציג שדיבר איתי כי אני לא כל כך מבינה מדוע אני צריכה ספק בלי שתהיה לי תשתית שכן בארץ ישנם שתי חברות שנותנות תשתית בזק והוט ואני לא מנויה לא בהוט ולא בבזק.. הוא ענה לי תשובות מאוד לא יפות מאוד מזלזלות חזר שוב ושוב על אותם דברים גם שביקשתי לדבר עם משהו עם סמכות גבוהה יותר על מנת שיוכל לפתור את הבעיה הוא אמר שאין טעם כי אין משהו שיש בסמכות של אחראי משמרת לעשות שהוא לא יכול לכן זה חסר סיכוי ... אני מבקשת עזרה אני לא יודעת למי לפנות ומה עלי לעשות ????? 
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום, לאחר בדיקה שלנו נמצא כי לא קיימות בקשות ביטול בחברתנו מהתאריכים אותם הלקוחה ציינה (23.25/03/2012) בנוסף קיים שימוש גם לאחר המועד בו לטענתה ביקשה לבטל (עד 28/03/2012).
תאריך סיום ההטבה ופיצול חבילת בנדל היה בחודש 02/2012 ולא בחודש מרץ 2012 זאת על פי תנאי חבילת הגלישה של הלקוחה.
הלקוחה טענה שחברת בזק שלחו פקס בקשת ביטול לחברתנו, לאחר בדיקה של הלקוחה טוענת שלא מדובר בפקס שבזק שלחו אלא בקבצים שלטענתם הועברו לחברתנו, לאחר בדיקה שלנו מול חברת בזק לא נשלח על ידם בקשת ניתוק אלינו. הוסבר ללקוחה שלאור כל ממצאי הבדיקה שנערכה לא נוכל להיענות לבקשה לזיכוי
בהצעת חודשי חינם בגלישה במנוי של ההורים, לא מעוניינת בהצעה.
תגובה:
הוסבר ללקוחה שלא נוכל להיענות לבקשתה בדבר זיכוי והוסבר רציונל לסיבה.

בשיחות קודמות הוצע ללקוחה חודשי חינם בגלישה במנויים של ההורים שטענה שלקוחות שלנו, הלקוחה לא הייתה מעוניינת בהצעה זו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה