פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר ללא הודעה מראש 300% מהחיוב המקורי ודיוור לא הוגן! ואיומי תביעה!iv נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
חיוב של 29.9 שקפץ ל 60 לאחר חודש ול 100 ש"ח!! לאחר חודשיים.
בגין קבלת סירוב לקבל זיכוי ביטלתי את הוראת הקבע ושלחתי מכתב המבקש הסדרת הבעיה.
כלקוח של 6 שנים מה שקבלתי בתמורה זה העברה לטיפול משפטי והליך גבייה יחד עם חוב שתפח בינתיים ל 500 ש"ח.
את אותה שיחה של בקשתי להתנתק והודעתי על ביטול הוראת הקבע הם פשוט לא מוצאים!! טוענים ש 99% מהשיחות מתועדות...
והדיוור הוא הדבר המעניין מכל:
הודעת החוב הגיע בדואר, ההודעה על סיום חוזה ועליית התעריף הגיע למייל שלהם שבכלל לא בשימוש בכל 6 השנים! החשבוניות הפסיקו להגיע פתאום ללא כל סיבה כך שאפילו לאמת חיוב לא יכלתי. הדיוור לא עקבי ולפי בחירה/נוחות.
האם התנהלות זו מטרתה לגבות ביתר מלקוחות?

כמה זמן יקר ביזבזתי על כתיבת מכתבים ללא מענה וללא התייחסות, כמה עוגמת נפש בגין הפניות ואימוי התביעה, וכל זאת בגלל שהם החליטו לנסות לגבות יותר מלקוח וותיק שלא יודע שנגמר לו המבצע. את אותו שירות ב 29.9 פתאום הם רוצים 100 ללא הסבר הגיוני.
עוגמת נפש, סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום, לאחר בדיקה הלקוח טוען כי דיבר עם נציגת שירות ב 01/2012 וביקש ממנה זיכוי על החודשים שחויב במחיר מחירון והודיע לה שמבטל את הוראת הקבע (אמר שזה ברור שזה אומר כי לא רוצה להמשיך עמנו), מכיוון שביטל את הוראת הקבע נוצר לו חוב מחודש 02/2012-06/2012.
לקוח רצה לשלם את החוב לפי 29.90 ש"ח ולא לפי 105 ש"ח. הוסבר ללקוח כי לצערנו לא נוכל לעשות זאת כי אנו עשינו את הכול כדי להודיע לו שמסתיים לו המבצע. הוסבר ללקוח כי נשלח לו מכתב פרטי חבילה ו מייל התראה ובכל חשבונית וחשבונית מצוין תאריך סיום הטבה.
עוד הוסבר ללקוח כי הליך הניתוק מצריך לדבר עם 2 נציגים והוא ציין כי דיבר עם נציגה אחת שלטענתו לא טרחה לתעד את פנייתו. מבדיקה נראה כי לא נמצאה גם הקלטת שיחה.
הוסבר ללקוח כי יש לו חוב וצריך לשלם אותו. אמר כי לא מוכן הוסבר כי זה יעבור הליך גביה ויגיע לטיפול עו"ד. טוען שיתבע אותנו ויגיש תביעה ייצוגית. אמר כי יגיד לכל המשפחה שלו להתנתק מאתנו.
תגובה:
הוסבר ללקוח כי החוב קיים והוא צריך לשלם אותו כיוון שקיבל עדכון מאיתנו על המחיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה