פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת אפשרות ניתוק והמשך חיוב חודשי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הטקסט הבא מיועד לחברה המדוברת ( בזק בינלאומי):
שמי בני דוידי, מספר לקוח משלם: 999735669
בחודש פברואר השנה, פניתי לנציג שירות בחברתכם וביקשתי להתנתק מחיבור לאינטרנט של בזק בינלאומי וזאת עקב מעבר לחברת אינטרנט אחרת- אורנג'. למרות בקשתי באופן מפורש וברור להתנתק משירותכם, גיליתי לתדהמתי, שלא נותקתי ואף יותר מכך, חויבתי בתשלום ללא סיבה וללא מתן שירות. כאשר גילית זאת, פניתי שוב לשירות הלקוחות שלכם בחודש יוני. בשיחה עם נציג השירות, הסברתי את המצב ואת תוכן השיחה הקודמת ולצערי נאצלתי לבקש שוב להתנתק מחיבור לאינטרנט של בזק בינלאומי.
למרות בקשותיי החוזרות ונשנות, קבלתי שוב מכתב ובו נתבקשתי לשלם סכום על כך 29.89 שקלים לתקופת חשבון 31.5.12. וזאת לאחר שביקשתי פעמיים להתנתק ושאיני מקבל שירות מכן מחודש פברואר.
אופן התנהלותכם בטיפול בבקשתי הינו לוקה, לא מקצועי ומאכזב.
אני מבקש, בפעם השלישית, בכתב הכתוב שחור על גביי לבן לנתק אותי מחיבור האינטרנט שלכם במידי וללא כל דיחוי ולבטל את כל החיוביים שנשלחו אליי מחודש פברואר 2012.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
הלקוח מלין כי פנה בחודש מרץ לביטול.לאחר בדיקה שלנו ועל פי תיעוד של הנציג איתו שוחח סוכם עם הלקוח על 3 חודשים חינם ולאחר מכן הקפאה ולא כפי שציין.
בפנייה השניה של הגולש, המנוי בוטל לבקשתו.
תגובה:
המנוי בוטל לבקשת הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה