מניעת אפשרות ניתוק והמשך חיוב חודשי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הטקסט הבא מיועד לחברה המדוברת ( בזק בינלאומי):
שמי בני דוידי, מספר לקוח משלם: 999735669
בחודש פברואר השנה, פניתי לנציג שירות בחברתכם וביקשתי להתנתק מחיבור לאינטרנט של בזק בינלאומי וזאת עקב מעבר לחברת אינטרנט אחרת- אורנג'. למרות בקשתי באופן מפורש וברור להתנתק משירותכם, גיליתי לתדהמתי, שלא נותקתי ואף יותר מכך, חויבתי בתשלום ללא סיבה וללא מתן שירות. כאשר גילית זאת, פניתי שוב לשירות הלקוחות שלכם בחודש יוני. בשיחה עם נציג השירות, הסברתי את המצב ואת תוכן השיחה הקודמת ולצערי נאצלתי לבקש שוב להתנתק מחיבור לאינטרנט של בזק בינלאומי.
למרות בקשותיי החוזרות ונשנות, קבלתי שוב מכתב ובו נתבקשתי לשלם סכום על כך 29.89 שקלים לתקופת חשבון 31.5.12. וזאת לאחר שביקשתי פעמיים להתנתק ושאיני מקבל שירות מכן מחודש פברואר.
אופן התנהלותכם בטיפול בבקשתי הינו לוקה, לא מקצועי ומאכזב.
אני מבקש, בפעם השלישית, בכתב הכתוב שחור על גביי לבן לנתק אותי מחיבור האינטרנט שלכם במידי וללא כל דיחוי ולבטל את כל החיוביים שנשלחו אליי מחודש פברואר 2012.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|