פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/2/12 שיניתי את מהירות הגלישה שלי ל10 גיגה בבזק, בו זמנית פניתי לבזק בינלאומי בשביל שישנו לי גם (ראיה לכך התחלת החוזה בשתי החברות התחילה באותו היום) אך בזק בינלאומי לא שינתה לי את המהירות והשאירה לי את הגלישה במהירות של 5, בחוזה רשום "חבילת הגלישה 5-adsl- מבצע תוספת 10 אליה הצטרפת החל מ 27/02/2012" ממשפט זה הנחתי כי התוספת 10 זה עליה ל10 גיגה,(לא ארצה לשלם לבזק על 10 גיגה ולקבל בפועל 5 כי לא שיניתי בבזק בינלאומי)
אתמול יצרו איתי קשר מהחברה ואמרו כי אני על 5 גיגה, קצת לא ברור איך רק אחרי כמעט חצי שנה נזכרו בזה
פיצוי הולם עבור התקופה ששילמתי לשווא לבזק ועבור הזמן שאני צריך להתעסק עם זה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח עם מנהלת בשירות הלקוחות שלנו סוכם על חבילה חדשה לשביעות רצונו ובנוסף קיבל חודשיים מתנה כזיכוי. תגובה:
הותקנה חבילה חדשה לשביעות רצונו ונוסף חודשיים מתנה כזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה