פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתקו אותנו מהאינטרנט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט שעבר התנתקנו מבזק ומבזק בינלאומי משירותי טלפון ואינטרנט, לרגל נסיעה ארוכה לחו״ל, בזק ניתקו אותנו והכל תיקתק, לעומתם בבזק בינלאומי לא ניתקו אותנו, ולמרות שבדירה יש מנוי אחר, קו הטלפון שלנו והמודם נותקו והם מודים שאין גלישה ופעילות מכל סוג, הם ממשיכים לחייב אותנו כבר כמעט שנה על שירות שלא רק שביקשנו שיופסק אלא שפיזית, אין שום אפשרות לקבל בדירה. ברוב חוצפתם, עכשיו כשחזרתי לביקור ורציתי לבקש החזר מיידי על חיובי הסרק, הם לא מוכנים לנתק אותי גם עכשיו, והודיעו שאצטרך לשלם גם את החיוב הקרוב.
אני מדגישה: המנוי אינו קיים, השירות לא ניתן!!!!
על החזר בכלל אין מה לדבר שלא נתנו לי . 
הם טוענים שזו אשמתי כי לא בדקתי את חיובי כרטיס האשראי שלי....
מה עושים עכשיו? 
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי על כל התקופה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה לא אותרה בקשת ביטול כפי שציינה מלפני שנה או העברת בעלות למנוי של אימא שלה בחברתנו.
הוסבר ללקוחה תהליך העברת בעלות כפי שנהוג בחברתנו וכפי שנציגנו מנחים את הלקוח לשלוח בקשה זו בכתב.

בקשת ביטול מיום 30/07/12 שהלקוחה פנתה לראשונה תטופל והמנוי יבוטל
הוסבר ללקוחה חיובים בשוטף+30 כך שבחודש 09/2012 תראה עדיין חיוב עבור חודש 07/2012.
תגובה:
הוסבר ללקוחה כי לא נמצא תיעוד לבקשה של הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה