פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת חבילה ללא בקשת הלקוח נושא התלונה:
בלטה ברוך שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים הסתכלתי בחשבונית בזק של אבא שלי וגיליתי שהוא משלם כל חבילה מוזלת לחול שאלתי אותו מה זה הוא אמר שאין לו מושג אחרי בדיקה מול בזק מתברר שהחיוב הוא של בזק בינלאומי ומחוייב דרך ההוראת קבע של הבזק אחרי בדיקה מול בזק בינלאומי גיליתי שיש לנו את החיוב הזה במשך כמעט 10שנים שאלתי אותם מי אישר להם לצרף את החבילה הם טענו שזאת הודעה אוטומטית ושצריך להקיש על מקשי הטלפון כדי להצטרף ,מה שמוזר יש להם את תעודת הזהות שלי ובאותה תקופה הצטרפתי לאינטרנט דרכם כנראה גם צירפו אותי לחבילה בלי לידע אותי ושפניתי אליהם הם טענו שאני חייב לעקוב אחרי החשבונית ולא לבוא אחרי 10 שנים למרות שהם גונבים ממני אני אשם כי אבא שלי פנסיונר שמסתכל כמה יצא לו סה"כ חשבון טלפון ולא מה יש לו בתוך הפירוט חשבון אחרי שדיברתי עם פניות הציבור הם טענו שהאחריות היא עלי לכן הם מוכנים לזכות אותי חצי שנה אחורה בשיא חצפתם צירפו אותי לחבילה בלי אישורי ובלי תיעוד לבקשתי ועוד מאשימים אותי שאני לא בודק חשבוניות אין לי מה לבדוק בחשבונית כי לא סיקשתי שום שירות חוץ משיחות
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, הוסבר ללקוח שאין מקום לזיכוי. תגובה:
הוסבר ללקוח כי אין מקום לזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה