פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על אינטרנט אנלוגי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים הארכתי את תוקף המנוי של הורי באינטרנט עם בזק בינלאומי. רגע לפני שסיימתי את השיחה לאחר ששדרגתי את מהירות האינטרנט, הודיעה לי הנציגה שמלבד החבילה הקיימת, מחייבים את כרטיס האשראי של הורי מדי חודש ב14.80 ש"ח לטובת שירות אינטרנט אנלוגי (חיבור היסטורי שכבר לא קיים היום באמצעות חיוג כך שמשולם לפי מספר שעות שימוש - כך מהסבר הנציגה) וזאת משנת 2001 ועד היום. כך שמדבריה הבנתי שחברת בזק בינלאומי גבו מהורי במשך השנים בסביבות 2000 ש"ח על שירות שכבר לא קיים והם לא מספקים אותו וזאת בתקופה שהיינו מחוברים אליהם ובתקופות שהיינו מחוברים לספקיות אינטרנט אחרות. בקשתי מיד זיכוי על כל התקופה ולאחר בדיקה הסבירה לי הנציגה שמדיניות החברה להחזיר עד חצי שנה אחורה (כלמור כ90 ש"ח). בקשתי לדבר עם מנהלת וחזרה אלי אחרי מספר דקות בחורה בשם ליהי. לאחר שלא היה לה לחדש לי ולאחר שהסברתי לה שעם כל הכבוד מדובר בסכום אדיר שגבו מאיתנו ואני מצפה להחזר הולם הרבה יותר מ90 ש"ח הבטיחה לי שנציג בכיר יותר יחזור אלי.
לאחר מספר ימים חזר אלי בכיר בשם יוגב ולאחר שדנו במקרה, הוא אמר שבנוסף ל90 השקלים יתן לי עוד חודשיים חינם במנוי כך שסה"כ ההחזר יעמוד על 140 ש"ח. הנציג הבכיר הסביר שלחברה אין אחריות ואין ביכולתה לעקוב אחרי גביית התשלומים ובגין מה הם נגבים והאחריות היא על הלקוח. הסברתי לו כי ברור לי שהאחריות גם על הלקוח, אבל ללא ספק גם לחברה יש אחריות בנושא במיוחד שבשנים האחרונות כל פעם שדברתי איתם לטובת חידוש החבילה הם היו אמורים לראות את התשלום ולהודיע לי על כך (חובת גילוי נאות).
בנוסף, הבכיר טען שבשירות ניתנה לאימי תיבת מייל שהייתה יכולה להשתמש בה כל התקופה ואולי אף השתמשה. כמובן שהסברתי לו שלאימי אין מושג לגבי זה ואין לא מושג איך להגיע לשם ובטח שלא הייתה משלמת על פתיחת תיבת מייל כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות לפתוח תיבות כאלו ללא תשלום.
לבסוף הסכים הבכיר לפצות אותנו במקסימום 200 ש"ח והסביר שוב, שהעניין נבדק עם המחלקה המשפטית של החברה ואין להם חובה להחזיר אבל על מנת שארגיש מרוצה ואשאר לקוח הם רוצים לבוא לקראתי. הודתי לו והסברתי לו שזה לא מקובל עלי ושמפה אפנה לגורמים אחרים.
לדעתי חברה בסדר גודל כזה לא צריכה ללכת על שיטת "מצליח" ואם כבר קרה במכוון או שלא, עליה להתנהג במוסריות ולפצות את הלקוח גם בסכום גבוה.
יש לציין שכרטיס האשראי שחוייב, הוא של אימי שפחות בקיאה בנושא והיא הייתה בטוחה שהיא משלמת על שירות קבוע מסויים כל השנים.
יש לציין שמבדיקה באינטרנט גיליתי בבלוג מסויים מקרה זהה שקרה ללקוח אשר גילה בשנת 2010 את החיוב המיותר (לא זוכר ממתי חייבו אותו, אבל כמה שנים).
יש לציין שהשירות היה אדיב לאורך כל התהליך והשיחות קויימו ברוח טובה, אבל כמו שהסברתי לנציג, שאם כל הערכתי לאדיבותם, ברגע שאני מרגיש שהחברה גזלה מאיתנו סכום כל כך אדיר - כ2000 ש"ח על שירות שלא ניתן ובמשך כל השנים הללו החברה לא טרחה לבטל את החיוב או להודיע לנו על כך, אידבותם חסרת ערך עבורי ואני רואה לנגד עיני חברה לא אמינה ונותנת שירות ירוד במיוחד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, לקוחה שוחחה עם מנהל והוצע ללקוחה זיכוי על סך 200 ש"ח.
הלקוחה אינה מעוניית וביקשה זיכוי מלא.
לאחר שהוסבר ללקוחה שאין מקום לזיכוי מלא הלקוחה אינה מעוניינת בהמשך השיחה.
תגובה:
הוצע זיכוי על סך 200 ש"ח, לקוחה אינה מעוניינת בזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה