פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה של בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי פקס לבזק בינלאומי החברה לא ניתקה אותי מהשירות והמשיכה חיובים בכרטיס האשראי, גם לאחר שהתקשרתי לנתק הם עשו "זיכוי חד פעמי" לחודש ולא מוכנים לזכות את חודש יולי ויוני. (המכתב נשלח ב 1.6.12)
התקשרתי לבטל והנציג ניב משך אותי בטלפון למשך כ 60 דקות ב 2 שיחות נפרדות ובזבז בכוונה זמן, אפילו להקראת מספר האישור נתן תחושה מעצבנת שגם אם אי פעם חשבתי לחזור לבזק בינלאומי זה ירד מן הפרק.
זיכוי על הכסף ששילמתי על חודשיים פקטיבים של אינטרנט + זיכוי על שעתיים עבודה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
על פי בדיקה שנעשתה אין מקום לזיכוי הלקוח, כיוון שלא הייתה בקשת התנתקות.
נציגים שלנו ביצעו מספר ניסיונות ליצור קשר עם הלקוח בטלפון, הלקוח מנתק את השיחה ומעביר ישירות למענה הקולי.
תגובה:
לאחר בדיקה אין בקשת ניתוק ולכן אין מקום לזיכוי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה