פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת חוב- והפתעת חוב ע"י עו"ד החברה נושא התלונה:
לוי רן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/3/12 העברתי בקשה אישית למייל רינת מסלתי אחראית קשרי לקוחות עסקי בבזקבינלאומי וביקשתי לבטל את המנוי שלי.
נעניתי בהקדם ע"י רינת שבקשתי הועברה למחלקת התפעול.
בתאריך 5/4/12 בשעה 11:15 דיברתי עם ניצן בן יובין ממוקד שירות לקוחות עסקי ונאמר לי במפורש שאין יותר חוב והמנוי מבוטל.

במקרה היום 21/8/12 התקשרתי לשאול מה עם הUSER שאני משתמש בו רק לקבלת דואר ושום מה הוא הפסיק לעבוד
אז נאמר לי שיש חוב והוא הועבר לטיפול עורכת דין.
ביום שנאמר לי שאין יותר חוב- פתחתי לי בשירות לקוחות הפרטי מנוי חדש בבזק בינלאומי,והחיוב מתנהל תקין.
אני מופתע מאוד לגלות למרות השיחה על סיום החוב שפתאום שיש חוב מאותו מנוי דאז ועוד הועבר לטיפול של עו"ד.(לא קיבלתי אף-דרישה / לא ידעו איתי על חוב.) ואני יודע ששילמתי הכל- יש אסמכתאות!

אבקש את טיפולכם בנושא ותשובתך אליי בהקדם..

תודה, רן לוי
נתניה
משתמש RNL

עוגמת נפש, ובזבוז זמן טלפוני סוג הנזק :
סגירת החוב שנית, אישור רשמי של סגירת החוב! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, ביצענו ייחוס לחשבונית אחת ושנשארה קרן חוב במנוי, לקוח
מוכן להסדיר את קרן החוב.
תגובה:
הוסבר ללקוח חיוב תקין, לקוח מוכן להסדיר את החוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה