פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב עבור שירותי אינטרנט שאינם מסופקים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26 לפברואר ביקשנו להתנתק מבזק בינלאומי. לאחר שיחות ממושכות עם השירות קיבלנו זיכוי בחודש יולי עבור החודשים בהם לא התקבל שירות, אולם החיוב נמשך גם בחודש יולי וגם בחודש אוגוסט.
השירות הטלפוני שלהם מסורבל ואנשי השירות החזיקו אותי שעות ארוכות על הטלפון תוך ברברת אין סופית, כאשר מדובר בעניין פשוט לגמרי.
היום התקשרתי למוקד השירות וענתה לי בחורה בשם אוריה שלא חשבה שזה מוזר שהם עדיין ממשיכים לחייב אותי למרות שביטלתי את השירות . היא טירטרה בשטף דיבור והתעקשה להסביר לי למה זה בסדר גמור והגיוני שמזכים אותי מצד אחד על שירות שאיני מקבלת ומחוייב בטעות ומצד שני ממשיכים לחייב אותי .

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
בשיחה עם כרמלה (אישתו של אהרון) הוסבר כי שירות האינטרנט בוטל ביום 27.06.12. הוסבר שוטף+30 וכי את החיוב בגין חודש 06.12 ראתה בפירוט כ"א של חודש 08.12. בנוסף, קיבלה את התנצלותנו על כי שירות האינטרנט לא בוטל בסמוך ליום בקשתה ועל חווית השירות. הוסבר ללקוחה כי השירות בוטל וכן החיוב בגינו. תגובה:
בוטל המנוי והחיוב בגינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה