פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפצת מחיר מ39.90 ל139.90 מבלי להודיע הודעה מוקדמת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי חייבתם אותי ללא הודעה מראש ב 100 ש"ח יותר לחודש וזו כנראה שיטה שלכם ע"י חיוב חודשיים לאחר הוצאת החשבונית. בבדיקה בכרטיס האשראי רואים חיוב של 39.90 מסתבר שהחיוב שייך לתקופה של חודשיים לפניכן. בנתיים אם שוכחים או לא בודקים בחשבונית שיש הערה לסיום ההטבה דבר שצריך לבדוק כל חודש, אחרת אתם עוקצים אותנו.
חוץ מחשבוניות לא שלחתם לי במייל מכתב התראה, לא SMS, פשוט טוענים שהאחריות היא של הלקוח לראות מתי מסתיימת ההטבה.
אחרי שעקצתם אותי ב 345 ש"ח יותר מעל המחיר, אתם מוכנים לתת לי חודשיים חינם ולהוזיל ל29.90 לשנה כאשר זה המחיר שתם מציעים ללקוח חדש ל10 מגה.
לדעתי צריך לאסוף מיידע מכל האנשים שנעקצו, ולהגיש תביעה ייצוגית נגד בזק בינלאומי על מיליונים. כך אתם תתחילו לשלוח התראות לפני העלאת המחיר ותתתקשרו בעצמכם ללקוחות, כמו שאתם יכולים לשלוח SMS פרסומות אתם יכולים לשלוח תזקורת ללקוח.
חוץ מזה שהנציגה שלכם הייתה נחמדה אני לא יצאתי מרוצה מה פיצוי.
כספי סוג הנזק :
הודעה מראש על הקפצת המחיר מ39.90 ל139.90 פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח שהתשלומים שנגבו תאמו את פרטי החבילה אליה היה מנוי. כמו כן נאמר שאנו מבינים שהסכום שנגבה ממנו היה גבוה ממחיר של ההטבה אולם מדובר על סכום שהינו תאם את התנאים של החבילה אליה הוא הצטרף.
הוסבר גם ללקוח שהפרטים כתובים בחשבוניות חודשיות ושהוא קיבל מייל קודם למועד סיום הטבה וכי היה באפשרותו לפנות אלנו ולעדכן חבילת גלישה קודם למועד סיום ההטבה.
לקוח אינו מרוצה מהתשובות. לא רצה להמשיך בשיחה מבחינתו לא מקבל את הדברים שנאמרו טועם שמדובר במהלך שגוי ולא תקין.
ביקש לסיים את השיחה.
תגובה:
הוסבר ללקוח שאין מקום לזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה