פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקידה עבדה בצורה רשלנית ביזבוז זמן נושא התלונה:
לאופמן מרילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
28.09.2012
בזק 014 דיברתי עם שירות לקוחות בשעה בין 8.30 - 9.00 בשעות הבוקר עם כל שאילה שפנית נציג השירות לא ידע לענות נציגת שירות השערה אותי על הקו זמן רב!
הטיפול היה מתיש ופוגעה לא ניתנה בצורה מהירה ומקצועית פשוט הושיבו שם מרכזנית לא יותר מזה .ה תייבשתי על הקו ללא תועלת טיפול ערך זמן רב השיחה נותקה
נציגת שירות לא טרחה לחזור מדוע ???( טיפול רשלני משבעה) למדנו בזק 014 נועד לתשלום בלבד! הכוונה לקחת כסף בלבד ! במידה וקיימת שאילה או טקלה
אין עם מי לדבר, מבקשים לחזור בהקדם האפשרי, השאלה שלי מי יחזיר לי את הזמן היקר בוזבז לידי נציג שירות 014 לא יודע כלום!!! את האמת 014 יודע היטב
החמור מכל נציגת שירות לו טרחה לחזור חוצפה ערב חג אנשים ערוכים ב קניות וכולה נציג השירות תוקע אותי בבית!!! למה באיזה זכות?
לטיפולחם לקוחה מרילה
נייד 0547466170

בוזבז יום ערב חג סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
לאחר בדיקה, הלקוחה הועברה לאחר קבלת התלונה לטיפול המחלקה הטכנית והנושא טופל לשביעות רצונה המלא. תגובה:
סיום טיפול לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה