פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בהוראת קבע לאחר הודעת ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2004, כשהייתי סטודנטית בירושליים, עשיתי הוראת קבע בבזק בינלאומי לגלישה באינטרנט.לאחר שנתיים, עברתי לת״א וצלצלתי לנציגים להודיע על כך. עברתי לת״א, ולאחר חצי שנה התחברתי לאינטרנט דרך חברה אחרת.
בפירוט התשלומים שלי, הופיע חיוב קבוע של תשלום לבזק בינלאומי ( תשלום על מהירות עלובה של 70 מגה בסך של 200+ ש״ח- היום לא נראה לי בכלל שזה עולה רבע מזה!) ובאופן קבוע, מאז ועד שנת 2012 , חשבתי לתומי שאני משלמת לבזק על קו שעשיתי אצלם (שמות החברה יצקו אצלי בלבול).
דיברתי עם נציג שלהם וסיפרתי לו את הסיפור, ואכן מתועדת אצלם שיחה עם נציג אך לא כתוב מה תוכנה. התעקשתי שבתקופה הזאת עברתי דירה והשיחה היתה ניתוק השירות- ולראיה הם יכולים לראות שגם לא היה שימוש באינטרנט. הם טענו ששלחו לי מכתבים , אך מכיוון שעברתי לעיר אחרת מעולם לא קיבלתי אותם. זה לא נראה לי הוגן! זה אפילו שפל- להמשיך לחייב אותי ללא ידיעתי למשך שנים!!! חודש לאחר הפניה עוד חויבתי! ולאחר שהתקשרתי שוב- רק אז אמרו לי ״אז למה לא פנית לבנק לבקש ניתוק?״ - בהחלט הייתי צריכה ללמוד מנסיון העבר! מייד צלצלתי לבנק וביטלתי את תשלום הקבע! כתבתי מכתב לבזק בינלאומי והם מסרבים לזכות אותי רטרואקטיבית. מה אני עושה???
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר כי אין בקשת ביטול ולכן אין מקום לזיכוי רטרואקטיבי.
עוד הוסבר ללקוחה כי החיוב במשך 8 שנים היה מחשבון הבנק ויכלה לפנות אלינו בכל שלב ולבטל את המנוי, ונשלחו מכתבים לכתובת המעודכנת אך הלקוחה עברה דירה.
הלקוחה אינה מרוצה מהתשובה ואמרה שתפנה באמצעות ע"וד
תגובה:
הוסבר כי אין מקום לזיכוי כיוון שאין בקשת ביטול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה