פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוגזמים עבור אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם בשם אמי בתקווה שתוכלו לעזור.
אמי לא עובדת, מקבלת קצבה מביטוח לאומי (אני אפרט יותר בטלפון), חיה לבד בדירה קטנה בראשון לציון.
היא התחברה לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי 014 מזה כשנתיים, מהירות גלישה 1.5, במחיר שפוי של כ 22 ש"ח לחודש.
לאחרונה היא נותקה וכאשר התקשרה נאמר לה שיש לה חוב בגובה 400 ש"ח.
אמי לא עובדת וסכום כזה הוא סכום מאוד גבוה עבורה, התקשרתי בשמה לברר את פשר החוב, השיחה עם אורטל נציגת שירות לקוחות נעשתה ב 7.10.2012
בשיחה התברר לי שבמרץ האחרון קרו שני דברים, אחד, המחיר קפץ ל 65 ש"ח לחודש והשני, הם הפסיקו לכבד את ההוראת קבע.
עוד הם טוענים ששידרגו לה את החבילה ל 10מגה גלישה בחינם, מסתבר שהשדרוג כולל בתוכו גם אימל עם אנטי וירוס ואני ספאם ו safe net ועוד...
האבסורד הוא ש:
א. מהירות הגלישה בפועל היא 1.5 (כי כך היה בתשתית של בזק)
ב. אסור היה להם לבצע את השדרוג כאשר הוראת הקבע לא מכובדת.
ג. הם ביצעו מכירת קרח לאסקימוסים היינו, טענו ששידרגו לה את המהירות ובפועל היא נשארה על אותה מהירות.
ד. הם חייבו אותה על תיבת אימל (והיא בכלל לא משתמשת בה, אלא ב gmail) עם כל מיני חבילות אבטחה שהיא נדרשה לשלם עבורם.

ביקשתי באותה שיחה לדבר עם מנהל, נראה היה שמנסים לייאש אותי כי כל פעם נאמר לי "להמתין שנייה" בפועל הנציגה שמה אותי בהמתנה עם מוזיקה מעצבנת וחזרה לאחר כמה דקות,
בסוף לאחר התעקשות בפעם השלישית היא אמרה לי שמנהל ייצור איתי קשר ביום שלישי (לאחר החג) בין 8:00 ל 17:00, הסברתי שאני עובד ונמצא בפגישות ולא אוכל להיות זמין בכל הזמן הזה, ואז לאחר התעקשות נאמר שיצרו קשר בין 8:00 ל 14:00 ביקשתי שיתאמצו עוד קצת והצעתי לקבוע פגישה ב outlook (כמו שאני בדר"כ עובד) ואז לאחר עוד שהות, הוסכם שמנהל יצור איתי קשר בין 9:00 ל 11:00 ביום רביעי, שמחתי.
ביום רביעי (10.10.2012) המתנתי, והמתנתי, ולמותר לצין שלא היתה שום שיחה מאותו מנהל.
בשעה 17:35 התקשרתי שוב, ודרשתי לדבר עם מנהל, לאחר שיחה של 20 דקות ןהתעקשות נאמר שיחזרו אליי עם שיחת מנהל בתוך 5 דקות, אכן לאחר 10 דקות חזרו אליי עם שיחת מנהל.

(הפעם הייתי מוכן והקלטתי את השיחה), שוחחתי עם בת-אל מנהלת בכירה במחלקה הפיננסית, בשיחה ניסיתי לדבר אל ההגיון ולהסביר שלא יכול להיות שהתשלומים יהיו פי שלושה ממחיר החבילה, בנוסף הסברתי שלא יכולים לבצע שדרוג למנוי כשהוראת הקבע לא מכובדת, בת-אל מצידה הסבירה שבעצם היו שני שדרוגים במהלך התקופה, אחד ל 5מגה ולאחר מכן בספטמבר ל 10 מגה, ולטענתה אמי הסכימה לשדרוג.
שאלתי אם אפשר להאזין לשיחה, אז היא אמרה שהשיחה לא מוקלטת, בהתעקשות נוספת היא רצתה לזכות על חיוב חודש אחד (ואז התברר ש 400 ש"ח זה עבור מרץ עד אוגוסט, כלומר 80 ש"ח לחודש), אמרתי לה שלדעתי זה חיובים שערוריתיים, היא בדקה את מחר החבילה אך עדיין זה לא עזר, לאחר עוד התעקשות היא הסכימה להוריד את החוב ל 300 ש"ח(עבור עד אוגוסט שזה 5 חודשים כלומר 60 ש"ח לחודש), בשלב זה (לאחר שיחה של 50 דקות) ראיתי שהם לא חושבים בהגיון או יותר גרוע בנסיון לקחת כמה שיותר כסף מהלקוח ללא שום הסבר רציונאלי, אז ביקשתי לדבר עם המנהל שלה, היא נסתה להתחמק ולהגיד שהוא ייתן את אותה תשובה ובכל זאת התעקשתי אז נאמר שיצרו איתי קשר ביום ראשון במידה וזה יתאפשר.
אני פונה אליכם בבקשת עזרה כי אני לא יודע מה עוד אוכל לעשות, כרגע אמי ללא אינטרנט (שזה אחד הדברים הבודדים שעוזרים לה להפיג את הבדידות) ונראה שבזק בינלאומי לא באמת מנסה לעזור לפתור את המצב.
כאמור שיחתי עם בת-אל מוקלטת ואשמח לכל עזרה מצדכם.
תודה,
יוסי אנג'ל


כספי סוג הנזק :
ביטול/הפחתת החוב ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום, לאחר בדיקה הלקוח שוחח איתנו והכחיש התקשרויות לשירותי ערך מוסף, טענה שאינה מוצדקת כיוון שקיים תיעוד.

מדובר על מנוי של אמו, הלקוח טוען שאינה מבינה בנושא האינטרנט ואנחנו מנצלים אותה כי מדובר באשה מבוגרת.
במענה לטענה זו של הלקוח, הוסבר ללקוח כי בבזק בינלאומי אין רשומות של גיל הלקוח, הכנסה שלו וכו. במידה ואמו אינה מבינה בשירותי האינטרנט ואינו מעוניין שהשיחות יבוצעו מולה באפשרותם לבצע העברת בעלות או להקים מנוי על שמו ויסגרו את המנוי שלה.

עוד הוסבר כי נציגנו נותנים שירות לבעל המנוי ומשקפים ללקוח את פרטי המנוי, מחיר שירותים וכו.

אמו עדכנה אמצעי תשלום והסדירה את החוב. בנוסף, לפנים משורת הדין ולשביעות רצונם הוענקה הנחה במחיקת חוב עבור חשבונית חודש 0812. את יתרת החוב עבור חודשים 03-2012 ועד 092012 הלקוחה הסדירה.
תגובה:
הסדרת תשלום חוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה