פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
משא הייסורים החל שפנו אלי מחברת נטוויזין שאני לקוח שלהם זה 12 שנים אחרונות והציעו לי לשדרג את החבילה שלי במקום לפצל ולשלם יותר . להחליף את בזק ולשלם להם רק 88 ₪ לחודש. כמובן לאחר שהסכמתי ועברתי .קבלתי שיחה ממוקד בזק שהודיע לי שלא רק אני לא חוסך ,נטוויזין לא סיפרו לי שבעבור התשתית אני אמור לשלם כרגיל 120 ₪ נוספים. זאת אומרת שהחשבון שלי גדל ב40 ₪ בהטעיה להדיוט כמוני שפחות הבין מה זה ספק ומה זה תשתית. הובטח במוקד בזק שימור לקוחות שאחזור אליהם ואל בזק בן לאומי שמחסה את שניהם במחיר של 100 שקלים. עד כאן חוסר ההוגנות של חברת נטוויזין שהפסידה לקוח נאמן . במהלך החיבור טכנאי בזק מודיע לי שאין צורך בשום דבר נוסף .תוך כדי ההתקנה יצרנו קשר עם בזק בן לאומי עדכנו סיסמה ובזה לכאורה הסתיימה הסאגה. ביטלתי את הוראת הקבע של נטוויזין על מנת שלא ימשיכו לגבות ממני למרות שהתניידתי חזרה לבזק. קבלתי מהם מכתב שהם מבקשים את מכשירים חזרה .וכך חשבתי שאני לקוח בזק ובזק בן לאומי. אך לא .יצרו איתי קשר מנטוויזין והודיעו לי שיש חוב כי אני עדיין גולש דרכם. הייתכן זעקתי הרי עברתי לבזק. מתברר שהייתי צריך להתקשר שוב לתשתית החדשה שלי בזק בן לאומי ,ולעדכן שאני לקוח שלהם למרות שהם גבו ממני את התשלום המלא . נראה שהסרבול וההטעיה הופכים את החברות האלה ללא נסבלים .
אין סחר הוגן אמיתי בין הצרכנים והחברות מנצלות את התמימות או את תפיסת הניוד הטוטאלית כמו בסלולר ומרוויחות עוד קצת . לכן עכשיו אני צריך לשלם כ142 ₪ נוספים לחברת נטוויזין על תקופת התפר שחשבתי שאני מחובר וגולש דרך בזק בן לאומי.

מספר הפלאפון שלי : שי שרם מדם 0507600088 מספר הנייח: 03-6519438 לטיפולכם המהיר
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום שי,
על פי התיאור עליך לפנות אל חברת נטוויז'ן ולא אלינו בנושא.
תגובה:
הפניה אל חברת נטוויז'ן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה