פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חשבוניות לדואר+מיילים ולאחר מכן העברת חוב ופתיחת תיק אצל עורך דין בלי אזהרה מוקדמת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתור לקוחה מבחינתי היא לקבל חשבוניות לדואר כמו שסוכם לכתחילה אך לאחר כמה וכמה פניות מהצד שלי על אי קבלת חשבוניות לתיבת דואר הנציגים אמרו לי שהדרך הכי טובה והבטוחה היא לקבל חשבוניות למייל ומיד הסכמתי כי האינטרנט בבית נותק והייתי צריכה לבזבז מזמני ולהמתין שעות בטלפון לשירות לקוחות ולהתלונן על אי קבלת חשבוניות לא לתיבת דואר ולא למייל ובמשך שנה לא קיבלתי שום חש' וכל זה מופיע בהיסטוריה של החברה שאני יזמתי את ההתקשרות כמה וכמה פעמים כידי לשלם את התשלומים ,לאחר שנה התנתקתי מהחברה ושילמתי את הגמר תשלום אך התברר לי שאני צריכה לשלם גם על הראורטר 350 שקלים ואני חתומה על טופס שהמתקין שהגיע לביתי החתים אותי בלי ידיעתי שאני חתומה על זה שקניתי את הראורטר וביקשתי שכרגע אני ישלם רק את החוב על האינטרנט - ולאחר כמה חודשים התקשרתי שוב לחברה לסיים את החוב והם עידכנו אותי שהתיק הועבר לעורך דין (לפי מייל שנשלח אליי ב-19/09ובלי אזהרה מראש שהם מתכננים להעביר את התיק ובעצם אני צריכה לשלם בנוסף על ה-350 ש"ח עוד 250 ש"ח על פתיחת תיק אצל עורך דין ולאחר בירור ובדיקה בהיסטוריה שלי בתור לקוחה שיזמה את כל שיחות התשלום הם שלחו מכתב לעורך דין שיחזיר את התיק לחברה אך נענו בשלילה למרות כל ההיסטוריה ואין באפשרותם מה לעשות -ממש עוגמת נפש ובזבוז זמן טלפוני ובזבוז כספי מתחילת השירות ועד סופו. למרות שפניתי לבזק סטור כידי לראות את הטופס החתום בשמי ושם הנציגה הראתה לי את הטופס והבנתי שזה לא הכתב שלי לא רצתה להדפיס לי את הטופס ולא רצתה להראות לי אותו בשנית שזה ממש חוצפה . אני מבקשת את התערבותכם כי מזכירת העורך דין לא מפסיקה להטריד אותי ומאיימת בתביעה משפטית ותשלום כפול שזה כבר ממש עוגמת נפש במיוחד כאזרחית שאין לה חובות כלל אך לא מוכנה להיות פראיירית ולשלם חובות שלא באשמתי במיוחד שאני בכלל לא חתומה על הטופס
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בזק בינלאומי שם ותפקיד:
אורית שלום רב,
לפי המקרה שאת מתארת יש לך בעיה עם תשתית האינטרנט לא עם הספק. בזק ובזק בינלאומי הינן שתי חברות שונות האחת, בזר מספקת תשתית, מאפשרת את החיבור הפיזי מהמודם לאינטרנט ושנייה, בזק בינלאומי, מספקת גישה לעולם התוכן האינטרנטי. לצערנו לא נוכל לסייע בפתרון הבעיה כיוון ולא בדובר בנו.
תגובה:
יש לפנות לבזק ב*3014 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה