פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מתמשך שנעשה שלא כדין ובמרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בע"ה

בבית אמי מותקן טלפון מס 036198275 ע"ש אבי ז"ל שנפטר לפני 20 שנה , בבדיקה שערכתי נדהמתי לגלות כי בוצע לקו הטלפון ע"י בזק בנלאומי מינוי חודשי מתמשך המעניק הנחה למתקשרים לחול החיוב נמשך שלוש ארבע שנים .
פניתי לבזק ובקשתי שיחזירו את החיוב אך הם טענו כי אין ביכולתם להחזיר החיוב לאחר מספר רב של פניות הם החזירו חיוב של חצי שנה בלבד
פניתי לבזק בנלאומי שטענה כי נעשה המנוי לפני זמן רב עי נציג או נציגה בשם לי טובול הם לא מוכנים להשמיע לי הקלטה כי נעשה מינוי כזה חשבון הטלפון הוא עש אבי זכרונו לברכה הם לא יודעים מספר תעודת זהות שלו וגם לא נותנים פירוט של כל החיובים שנעשו על קו הטלפון הם שולחים מה שנוח להם העניין הגיע למשרד עו"ד המייצג את בזק בנלאומי ואני בכל מקרה רוצה להגיע לערכאות בכדי להציל אנשים מבוגרים אחרים מגזל של חברות המבצעות למבוגרים שלא מביניםחיובים מתמשכים מעין אלו

מצרף בזה את ההתכתבויות איתם והתשובות שקיבלתי מהם
אבקש עזרתכם בנושא

הטלפון שלי הוא
0522524590 אשמח לקבל עצה ... אלי
מר ציון, שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לבזק בינלאומי.

לבקשתך, מצורף למייל זה פירוט עבור השיחות שבוצעו לחו"ל.

לשירותך בכל עת,

דקלה חוגי
אחראית פניות הציבור
בזק בינלאומי

-----Original Message-----
From: אלן אלישע [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, September 06, 2012 5:53 PM
To: Pniot
Subject: : פניות הציבור בזק בנלאומי טלפון עש אלישע ציון זל 6198275 03

בע"ה

דיברתי היום עם נציגת שרות הבטיחה להעביר לי תשובה בכתב ישירות למיל ובכלל זה הובטח לי כי אקבל פרוט שיחות שנערכו לחו"ל, לא קיבלתי מייל כלל ואני עדיין ממתין

אודה מראש על תשובה בכתב

אלישע אלן

בתאריך 5 בספטמבר 2012 11:35, מאת Pniot [email protected]:
> לקוח יקר,
> פנייתך נקלטה בהצלחה ותיענה בהקדם.
> בזק בינלאומי.
>
>
> Thank you for contacting us.
> We will reply shortly.
> Bezeq International
פירוט שיחות-אלישע ציון.pdf
80K הצג הורד

אלן אלישע [email protected]
12 ספטמבר

Pniot
בע"ה

לגברת דיקלה היקרה

בשיחה הטלפונית שערכתי עמכם נאמר לי שהיו הרבה שיחות היכן השיחות ועלותן ???

אבקש פרוט שיחות של המנווי הנ"ל הכולל עלויות שיחה באותו המועד
כן אבקש זיהוי מספר הטלפון אליו התקשר המנוי.

בנוסף לכך ברצוני פרוט השיחות לתקופה לשנים 2009 , 2011, 2010,

כמוכן אבקש פרוט של כל הכספים שנגבו בגין " חבילת התקשורת " הדמיונית

שבוצעה למנוי שלא כדין.

ושוב אבקש החזר של הכספים הנ"ל , מכוון שעפ"י הידוע לי נגבה מהמנוי סך של
מעל 500 ש"ח

והזיכוי שנעשה ע"י בזק הוא רק חלק מהכסף.

אבקש תשובה בכתב

אלישע אלן


בתאריך 9 בספטמבר 2012 18:14, מאת Pniot [email protected]:


Pniot‏ 16 ספטמבר
לבקשתך, מצורף למייל זה פירוט שיחות של כל השיחות שבוצעו בשנת 2009, 2010, 2011 ...

אלן אלישע [email protected]
22 ספטמבר

Pniot
בע"ה

לדיקלה שלום רב

בראשית שמי אלן אלישי אבי ציון אלישע ז"ל נפטר לפני 20 שנה

אזכירך כי לא ביקשתי כל זיכוי בעבור השיחות שבוצעו ביקשתי זיכוי עבור "התוכנית" או
חבית התקשורת הדמיונית שבוצעה למנוי משנת 2009 ועד היום בו גיליתי
והפסקתי את התוכניתת

על השיחות שבוצעו אם בוצעו שולם בחשבונות הטלפון השותפים.

פרוט השיחות ששלחת לי איננו מציין את העלות בגין השיחות שבוצעו יש רק
זמן שיחה ומועד שיחה
בעניין זה אבקש פרוט עלות כל שיחה ושיחה בכדי שאם חייבתם מחיר מוזל
כלשהוא בגין חבית התקשורת
הדמיונית שבוצעה למנוי אזי יש לחייב את החשבון לפי עלות שיחה ללא חבילת
התקשורת הדמיונית

אודה לך על תשובה בכתב בהקדם האפשרי.

אלישע אלן 0522524590


בתאריך 16 בספטמבר 2012 12:58, מאת Pniot [email protected]:


אלן אלישע [email protected]
27 ספטמבר

Pniot
בע"ה

לדקלה שלום רב

מחכה לתשובתך , אבקש תשובה מפורטת ולא חלקי מידע
אשמח באם תאתרי בעבורי את ההקלטה של השיחה עם
נציג או נציגת השרות שבצעה את ה " חבילת התקשורת"
המדומה. להזכירך .... לי טובול....

את התשובה אבקש בכתב.

בתודה מראש

אלישע אלן

בתאריך 22 בספטמבר 2012 21:50, מאת אלן אלישע [email protected]:


אלן אלישע [email protected]
5 אוקטובר

Pniot
בע"ה

דקלה היקרה !!!

מחכה לתשובתך בכתב

בתודה מראש

אלישע אלן


בתאריך 27 בספטמבר 2012 16:48, מאת אלן אלישע [email protected]:


אלן אלישע [email protected]
14 אוקטובר

Pniot
בע"ה

לדיקלה שלום

עדיין ממתין תשובה בכתב

בכל מקרה מבקש דף חשבון לעניין כלל החיובים
שהחשבון חוייב כולל התוכנית הדמיונת שבוצעה
למנוי ושבגינה נתנה הנחה כלשהיא למנוי מבדיקה
שערכתי חובה עליכם לית לי את פרוט כלל הכספים
שהחשבון חוייב בו וכן אסמכתא על הצטרפות לתוכנית
הדימיונית ושוב אני מבקש בפעם המי יודע כמה הקלטה של
השיחה בה בוצעה למנוי התוכנית הדימיונית בה גביתם סך שך
חמש מאות ש"ח לערך למשך כל התקופה.

אבקש תשובה בכתב

בתודה מראש

אלישע אלן


‎הודעה שהועברה‎
מאת: אלן אלישע ‎
תאריך: 5 באוקטובר 2012 11:11
נושא: Re: במענה לפנייתך לבזק בינלאומי
אל: Pniot [email protected]?


Pniot‏ 22 אוקטובר (לפני 6 ימים)
מר אלישע, שלום רב, לאחר שיחתנו ובמענה לבקשתך, מצורף למייל זה אישור בכתב בנושא...

אלן אלישע [email protected]
18:07 (לפני 2 שעות)

Pniot
בע"ה

לדקלה שלום

פונה אני אליך שוב אני מבקש פרוט של כל החיובים שבוצעו בחשבון כולל
התוכנית הדמיונית שבוצעה במרמה
ברצוני ליידע אותך כי פנו אלי גברת "מאי" הטוענת שהיא מנהלת הגביה במשרד
עורכי דין נאמן זקן הטוענים
כי הם מייצגים את בזק בנלאומי והם טוענים
שאמא שלי עשתה את המנוי הדמיוני אלישע לולו ת.ז. 070422514 ולכן אבקש את
ההקלטה של השיחה הזו
וכן אבקש לדעת איך אפשר לעשות מנוי לאדם שנפטר לפני 20 שנה ללא אישורו
וללא הסכמתו אם כך אני יכול
לעשות מנוי לכל אדם בעולם ושייחייבו אותו במרמה.

בקשתי ממך לא פעם לקבל פרוט של כל החיובים שעשתה בזק בנלאומי בחשבון הנ"ל
" כל החיובים" זה
כולל גם המנוי הדמיוני זו זכותי לקבל ואת מונעת ממני מידע שמצוי אצלך
במטרה לגבות כספים שלא מגיעים
לכם.

מודיעכם בזאת כי כל עוד לא אקבל פרוט של כל החיובים וכן כל האסמכתאות
לחיוב שנעשה בחשבון המגיעים
לי על פי חוק אין לכם זכות לגבות ולו אגורה אחת .

דעי לך שאת מתעתעת אותי מזה זמן רב ואין את נותנת את הפרוט עפי דין אלא
רק את הפרוט שנראה לך
אבקש פרוט בפעם המי יודע כמה וזה לפני שנגיע לערכאות על כל המשתמע מכך.

בנוסף לכך במידה ולא אקבל את הפרוט המבוקש אעביר את כל הסיפור לעיתונות
וכן לאירגונים צרכניים זה בדמי לא תונו אנשים זקנים עם כל המשתמע מכך.

אבקש תשובה בכתב


אלישע אלן 0522524590

בתאריך 22 באוקטובר 2012 15:44, מאת Pniot [email protected]:
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיובים שנעשו שלא כדין והחזר כספי בהתאם פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בזק בינלאומי שם ותפקיד:
מבדיקה שערכתי במנוי עולה, כי הלקוח פנה באותו נושא מספר פעמים.
בחודש יוני 2012 שוחח עם נציגנו ובשיחה נאמר ללקוח שלא נוכל להיענות לבקשתו בדבר הזיכוי.
בחודש 102012 הלקוח קיבל מענה ע"י 2 אחריות פניות הציבור בשיחות הוסבר ללקוח כי לא נוכל להיענות לבקשתו בדבר הזיכוי.
ביום 22.10.12 ללקוח נשלחה תגובה בכתב בנושא.
תגובה:
לאור כל האמור לעיל, הרי שלא נוכל להיענות לבקשתך ולזכותך בגין החיובים לשירותים
שהועמד לרשותך כבקשתך
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה