פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת או רצון לפתור בעיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי אינטרנט של הספק ניטפז'ין דרך בזק ע''י adsl בר כמה חודשים האינטרנט בא והולך on-off ,הוחלף מודם מס' פעמים , באו טכנאים כמה פעמים ללא יכולת לפתור את הבעיה ,ניטפיז'ין מגלגלת את האחריות על בזק ובזק מחזיר את הכדור לספק ,פשוט יש אנטרנט לכמה דקות ונעלם ואם יש אז אין אינטרנט בנייד ,הטכנאי האחרון שבא לפני כמה ימים אמר במפורש יש כאן בעיה רצינית שיש לפתור ,יפה יש אבחנה מה עם הטיפול

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה