פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייקור וגביה ללא התר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.6.2011 פנו אלי מטעם חברת בזק בינלאומי והציעו לי לשדרג את מהירות הגלישה ל-10 Mb במחיר של 49 ש"ח לחודש “אותו המחיר שאתה משלם", נאמר לי. הסכמתי. להפתעתי אני מגלה שהמחיר קפף ל 117 ש"ח לאחר כשנה ול-227 ש"ח בחודש האחרון. פשוט שערורייה. מן הראוי לציין שלבני אותה החבילה בידיוק ב-20 ש"ח לחודש בלבד!
בתאריך ה- 11.11.12 דיברתי עם בינימין מקשרי לקוחות, וביקשתי הסברים וזיכוי. בינימין מספר לי שה"מבצע" הוא לשנה בלבד ולכן המחיר היתייקר עם סיום המבצע. כמו כן הוא טען שזה הוסבר לי, אך לא היה באפשרותו לאתר הקלטה שמאשרת זאת במועד קיום השיחה.

אני אדם באמצע שנות השבעים והרגשתי כאבים בלב מהעניין הזה
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על ההפרש בין 49 ₪ לכל החיובים מאז קפץ המחיר, באופן חד צדדי. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה