פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור ספקית אינטרנט פי 4 מהמחיר מבצע. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ותודה מראש על עזרתכם.
ביום 11/11/12 התודעתי לחלם בחברת בזק בינלאומי.
התברר לי כי המבצע אליו הייתי שייכת הסתיים בחודש מרץ בו שילמתי 30 ש"ח לחודש עבור ספק אינטרנט במשך שנה וחצי . מחודש אפריל וללא ידיעתי ומבלי שאקבל שום מכתב המודיע לי על שינוי מבצע גבו ממני 112 ש"ח לחודש. ראיתי זאת במקרה בדוחות שנשלחו אליי מויזה.הם אינם רוצים לזכות אותי בסכום שנגנב ממני. מקווה מאוד שתסייעו בידי להציל את הכסף שלי . איזה שרות עולה פי 4 מהמחיר המקורי??? ניסו לתת לי שוברים למסעדות וכל מיני ״אטרקציות״.
ברצוני לדעת האם אני יכולה לבטל את החיוב הבא דרך הויזה ??? משום שהחיוב הינו שוטף +30.
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
בזק בינלאומי שם ותפקיד:
לאור האמור לעיל, הוסבר ללקוחה כי לא נוכל להיענות לבקשתה בזיכוי. אם זאת הוצע ללקוחה ל כי במידה ותרצה להצטרף שוב כמנויה, היא תקבל חבילת גלישה במחיר הטבה שיתאים לה וכן מספר חודשי חינם. תגובה:
הלקוחה אמרה שלא מעוניינת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה