פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלייה של מחיר ספק מ40 ש"ח ל141 ש"ח מבלי להודיע ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת בזק בנלאומי.
אני לקוחה שלכם כ6 שנים. לפני כשנה שדרגנו מהירות אינטרנט ל12 מגה. מחיר שקבלנו היה 40 שקל לחודש. לפני ימיים במקרה גיליתי שמחייבים אותי ב141.10 שקל לחודש עבור אותה חבילה. לאחר שיחה עם נציג , נאמר לי שבסיום שנה מחיר עלה ב100 שקל. כאשר אמרתי שעל פי החוק חברה חייבת להודיע ללקוח על סיום מבצע ולברר מה לקוח מתכוונת לעשות לאחר סיום תוכנית , נאמר שנשלח אלי מייל לתיבת דואר של בזק. אני בחיים לא השתמשתי בתיבה זאת, בנוסף לפני כשנה דאגתי לבקש בנציג לבטל אנטי וירוס שבתיבה מסיבה שהיא לא בשימוש. לכן מהצד שלי היתה הודעה על אי שמוש בתיבה. אבל חברת בזק ככל הנראה מחפשת דרכים להרוויח בכל דרך האפשרית ומעלה מחיר ב100 שקל על דעת עצמה. בנוסף אני גם לא מקבלת חשבוניות בדואר. כאשר בקשתי מנציג לזכות אותי בסכום שחברה הרוויחה עליי באופן לא עוגן, נציג הציעה לי חודשים חינם ושובר מתנה. התעקשתי שאני בכל זאת רוצה לקבל את ה300 שקל ששילמתי מעבר למה שהייתי אמורה לשלם, נציג הציעה לי שוב חודשים חינם ו10 שקל הנחה לכמה חודשים הבאים. סך הכל סכום של זיכוי לא מגיעה אפילו ל200 שקל. לדעתי זאת' חוצפה מצד שחברה כל כך גדולה, שמוניטין שלה חשוב לה.
בעבר כבר היו לי חיובים לא נכונה מצד החברת בזק בנלאומי, לאחר כמה שיחות וויכוחים קיבלתי זיכוי של כ380 שקל. ככל הנראה חברת בזק בנלאומי רגילה להרוויח כסף בצורה כזאת בתיקווה שלקוחות לא בודקות חשבוניות בזמן. אני מבקשת לזכות אותי בכל הסכום שחוייבתי מעבר למחיר מבצע שהיתי אמורה /
לשלם.
תודה מראש
דינה
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הסכום שחוייב מעבר ל40 ש"ח לחודש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
תשובת בזק בינלאומי לא תשנה, לא נוכל להיענות לבקשת הלקוחה בזיכוי אותו מבקשת. תגובה:
נשמח לעמוד לשירות הלקוחה במידה ותרצה לעדכן חבילת גלישה במחיר הטבה בחברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה