פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
באוגוסט פניתי לחברה בבקשה להתנתק מהשירות, העבירו אותי לשימור לקוחות אך קיבלתי תקליט ששימור לקוחות עובד עד 17 למרות שהשעה היתה 16-40. חזרתי אל קשרי לקוחות והבטיחו לי שיחזרו אליי תוך 48 שעות אך זה לא קרה , לאחר ייאוש בהמתנה למענה טלפוני שלחתי פקס ווידאתי מול נציגה שהפקס התקבל אך עד היום נובמבר אני עדיין מחויב בכרטיס האשראי , יש לציין שמעולם לא קיבלתי מכם חשבונית התחברתי כבנדל דרך בזק והמחיר הוכפל ללא ידיעתי
כספי סוג הנזק :
זיכוי וביטול מיידי של המנוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
המנוי מבוטל. תגובה:
המנוי מבוטל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה