פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון הלקוח למרות שעבר לחברה מתחרה נושא התלונה:
ביתן יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להתלונן על חברת בזק בינלאומי אשר גבתה ממני כבר 4 חודשים תשלום שלא כהוגן...
לפני כ 4 חודשים עברנו לחברת נטווזיין במסלול של סלקום במקום חברת בזק בינלאומי ,
לתומי לא ידעתי שצריך לעדכן את חברת בזק בינלאומי שהתנקתי מהם כי הרי הם יודעים זאת ברגע שהחלפתי ספק ולכן לא שוחחתי איתם כלל
פניתי למוקד שירות לקוחות ובו נאמר לי שאין אפשרות לזכות את החשבון וזאת בעיה שלי שלא עידכנתי אותם....
אני שואל שאלה פשוטה, על מה מגיע להם שייקחו את כספי מבלי לתת לי שירות, היכן נהיה כדבר הזה? רק במדינתנו נגע זה קיים...
אודה לכם על תגובתכם לפנייה זו
תודה רבה
יעקב ביתן
050-9929942
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
מבדיקה במנוי עולה, כי הלקוח פנה לראשונה ביום 12.11.12 לבקשת ביטול ובעקבות בקשה זו בוטל.
אין מקום לזיכוי היות ולא פנה קודם ליום 12.11.12 לבקשת ביטול.

תגובה:
ביטול המנוי עקב התחברות לחברת ספק אחרת הינה באחריות הלקוח בפניה לחברתנו.
מדובר בחיובים חודשיים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה