פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בניגוד לרצוני נושא התלונה:
בוצר הילה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי לנציגת שירות מבזק על מנת לקבל הצעת מחיר להתחבר לשירות של בזק ובזק בינלאומי לאינטרנט ביתי- נתתי את כרטיס האשראי והבהרתי לה שאני ארצה להתחבר אם יבואו לחבר אותי לפני החג (נדמה לי לפני ראש השנה)- היא מבחינתה אמרה שאין חיוב ולא התחברתי עד שלא נקבע יחד תיאום במידה ויתאים לי ויהיה לפני החג כמו שהבהרתי. מאז לא שמעתי ממנה ומאז חייבו אותי בכרטיס האשראי בחודש שעבר ב41 שקלים ובחודש הזה חייבו אותי ב71 שקלים כנראה שגם בחודש הבא ירד חיוב בכרטיס האשראי ניסיתי לפנות אך אין אם מי לדבר כתבתי הודעות באתר ולא חזרו אליי השלב הבא הוא להתלונן במקומות הרלונטים על הונאה וחיוב שיקרי מכרטיס האשראי שלי!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק מיידי משירות שלא קיים! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
1. לקוחה התחברה לחבילת בנדל ביום 12.09.12, בפועל לא בוצעה התקנה.
2. מבדיקה שנערכה עלה
• ביום 27.09.12 נערכה בדיקה יזומה של חברתנו וקיים תיעוד במנוי "ההזמנה של הלקוח פתוחה בבזק - לא עודכנה תשתית ללקוח - עדיין לא תואם טכנאי יש להפנות את הלקוח לבזק לתיאום טכנאי להתקנת תשתית נשלח sms"
• ביום 15.10.12 נערכה בדיקה נוספת וקיים תיעוד במנוי "הלקוח עדיין לא חובר לתשתית עליו לתאם מחדש טכנאי להתקנת תשתית נשלח SMS ללקוח"
• ביום 16.10.12 נפתחה במנוי של הלקוחה פניה לזיכוי עבור החיובים שמיום הקמת המוצר ועד ליום 16.10.12.
3. ביום 16.10.12 יצרנו קשר עם הלקוחה ובמעמד אותה שיחה נציגת השירות הסבירה ללקוחה שבנדל לא עודכן ושזיכינו אותה עבור החיובים, הוסבר על ידי נציגנו כי יש לשוחח עם נציג שימור לצורך ביטול במנוי. הלקוחה ניתקה את השיחה.
4. בעקבות פניה שהתקבלה מהלקוחה ביום 22.10.12, ביום 23.10.12 בוטלה חבילת הגלישה של הלקוחה.
5. הלקוחה פנתה למשרד התקשרות. מבדיקה שנערכה עלה, כי סכום הזיכוי שהוענק ללקוחה ביום 16.10.12 היה נמוך מהסכום שסה"כ חויבה עד ליום בו בוטלה חבילת הגלישה ביום 26.11.12 ולכן ביום 26.11.12 הוענק ללקוחה זיכוי נוסף המשלים את הסכום המצטבר שבו חויבה.
6. בעקבות פניה מטה, שוחחתי עם הלקוחה. הוסבר ללקוחה שבעקבות פניה למשרד התקשורת נשלחה אליה תגובה. הוסבר כי השירות כבר בוטל וכי זוכתה בגין החיובים.
7. הלקוחה דרשה פיצוי, נאמר כי נוכל להיענות לבקשתה והוצע שובר של ארוחת בוקר. הלקוחה לא הייתה מרוצה מההצעה. לאחר מכן שוחחה עם גורם בכיר יותר והוצע ללקוחה באותה שיחה גם חודשיים ללא עלות בחילת גלישה שהתשלום כולל ספק+ תשתית. הלקוחה רצתה שגם ההתקנה תהיה חינם, לאחר בדיקה בבזק לא ניתן להיענות לבקשה זו.
8. בשיחה נוספת עם הלקוחה, אמרה שהתחברה כבר לחברת הוט ואינה מעוניינת בהצעות שניתנו על ידנו.
תגובה:
הוצע ללקוחה באותה שיחה גם חודשיים ללא עלות בחילת גלישה שהתשלום כולל ספק+ תשתית. הלקוחה רצתה שגם ההתקנה תהיה חינם, לאחר בדיקה בבזק לא ניתן להיענות לבקשה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה