פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוגזמים+ המשך גבייה לאחר התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-2/10 ראיתי לראשונה שהחשבון שלי חוייב ב128.28 ש"ח שההסכם היה 50 ש"ח בחודש. מיד דיברתי עם שירות הלקוחות שאמרו שהמבצע נגמר ולכן המחיר עלה ושהם מעדכנים על כך בחשבוניות, רק חבל שאנחנו לא מקבלים חשבוניות(למרות בקשותיי החוזרות) כפיצוי על עוגמת הנפש והחור בכיס קיבלתי חודשיים חינם ותשלום חודשי של 30 ש"ח. ב-1/11 חוייב חשבוני ב-141.1 ש"ח!!!!! ובשיחה עם נציג השירות נאמר לי שאני מחוייבת בשוטף+30?!!? שככה זה עובד ואין שום אפשרות לזכות אותי על כך אבל הציע לי פיצויים מעליבים מוזרים כמו קפה ומאפה, הנחה על פיצות וכו' שכל מה שרציתי הוא לשלם את הסכום שעליו הסכמתי ואישרתי לכם. לקח למעלה מחצי שעה עד שהנציג היה מוכן לנתק אותי ומיד ביטלתי את הוראת הקבע אליכם מאחר ואני לא סומכת עליכם, ואכן צדקתי. ב-02/12 ניסיתם לחייב אותי ב65.77 ש"ח למרות שכבר נותקתי בתחילת אוקטובר ולמרות שקיבלתי חודשיים מתנה שאפילו לא ניצלתי עד תום. בסופו של יום, שילמתי לכם עבור חודשיים כמו עבור 8 חודשים ביזבזתי זמן יקר בלהסביר שוב ושוב את המצב ללא הבנה מצידכם ובסוף עוד מנסים לחייב אותי למרות שאני מנותקת. כמה זמן עוד אאלץ לבזבז כדי שתעזבו אותי בשקט?!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+הפסקת ניסיונות חיוב+מכתב שאיני חייבת לכם כלום פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח חיובים באופן של שוטף+30 והרציונל לכך.
הוסבר ללקוח שהחשבוניות נשלחו מידי חודש לדואר עד חשבונית יולי 2011 בה צוין על כך שהחל מחשבונית הבאה יישלחו לכתובת הדוא"ל.
לא התקבלו מאז פניות מהלקוחה לבקשת שינוי אופן שליחת חשבוניות.

נכון ליום 19.12.2012 ללקוחה אין חובות.
תגובה:
סוכם על קיזוז יתרת חוב עבור חודש 10.2012 ושליחת אישור במייל שאין חובות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה