פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכום מופרז ללא היתר עם סיום מבצע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לבזק בינלאומי ב2010 והמבצע שלי הסתיים במאי 2012 המחיר ששילמתי 20 שח. במאי קפץ המחיר ל75 שח !!! וזאת מבלי שידעו אותי או שאלו אם אני מסכים. בגלל שיטת שוטף + 30 עד שראיתי את החיוב עברו חודשיים ו שהתקשרת לא היו מוכנים להחזיר את החיוב העודף. אך היו מוכנים להוריד את המחיר ל20 שח. אסור להמשיך מבצע ללא אישור הלקוח ואם אין את הסכמתו השירות צריך להפסק והגביה צריכה להעצר. כך על פי החוק כך שהחברה גבתה כספים בניגוד לחוק
כספי סוג הנזק :
החזר של כל הסכום העודף בין 20 שח ל75 שח ל 3 חודשים + פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח כי החיובים היו תקינים בהתאם לחבילת הגלישה אליה היה מנוי.
הוסבר ללקוח כי קודם לתום תקופת ההטבה נשלח ללקוח מייל המודיע על כך. עוד נאמר כי בזק בינלאומי עובדת על פי החוק במידה והחוק היה מחייב את החברה להתקשר ללקוח טלפונית קודם למועד סיום ההטבה החברה הייתה פועלת כך.
תגובה:
הפנייה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה