פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון (הקפצת החיוב מ 29 ש"ח ל 105 ש"ח ללא הודעה) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לבזק בינלאומי , ב 25.5.11 הצטרפתי למסלול 29 ש"ח ובמשך כמה חודשים בדקתי את חיוביי בכרטיס האשראי, מעולם לא קיבלתי חשבוניות כי שלחתם את זה לכתובת מייל פיקטיבית ולא תקינה שאתם פתחתם לי ----ושהתברר בשיחת בירור עם אחד הנציגים לפני כחודש (02.12.12) שהיתה לכם תקלה בפתיחתה ולכן לא הגיעו גם לשם החשבוניות,(רק בשיחה זו הנציג עדכן כתובת מייל פרטית שלי שנתתי לו) למרות זאת, ב 01.06.12 העלתם את התעריף ל 105 ש"ח (!!!) למרות שעדיין לא קיבלתי חשבוניות.טענתם שזו היתה אחריותי.
בזבוז זמן בשיחות סוג הנזק :
זיכוי על ההפרש לכל התקופה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה