פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה מספר 81184 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן תקדים זהה לחלוטין לתלונה שלי. מקרה זהה לחלוטין -
שופט בית המשפט פסק על זיכוי מלא ללקוח:

להלן המקרה, הועתק מהאינטרנט:

"עובד של חברת החשמל הגיש תביעה נגד בזק בינלאומי. בשנת 2007 התובע הצטרף לחבילת גלישה במסגרת מבצע שהציעה חברת בזק בינלאומי לעובדים של חברת החשמל. שנתיים לאחר מכן, הוא גילה שמחייבים אותו בסכום כפול מזה שעליו הוא חתם. על כן, התובע פנה לחברה ושאל כיצד זה יתכן.תשובת בזק בינלאומי הייתה שהמבצע שאליו נרשם התובע נגמר כבר, ושעל כן הם מחייבים אותו לפי התעריף הרגיל. התובע הופתע, שכן הוא לא קיבל שום הודעה על סיום המבצע. בזק בינלאומי הסבירה בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה, שנשלחה אל התובע הודעה שמתריעה על סיום המבצע. עם זאת, התברר שתיבת הדואר שאליה שלחה בזק בינלאומי את המייל הייתה תיבה שבזק בינלאומי פתחה עבורו בעצמה. התובע טען שהוא לא נתן את הסכמתו לקבל דוא"ל לתיבה זאת ושיותר מכך - אין לו אפילו את קוד הגישה לתיבה זו. השופט קבע שבזק בינלאומי לא הוכיחה שהלקוח הסכים שישלחו הודעות לתיבת הדואר הנ"ל, ושאפילו אין הוכחות מספקות לכך שהוא ידע שהיא קיימת. על החברה החובה להודיע על סיום המבצע לפי הדין. על כן השופט חייב את בזק בינלאומי להחזיר לתובע את הסכום העודף שבו חייבה אותו במשך חצי שנה (מאז סיום המבצע).":
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה