פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא חוקית ולא הוגנת של כסף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי הצטרפתי לתוכנית גלישה באנטרנט ב 014 . בשיחה עם נציג השרות דרשתי כתנאי להצטרפותי לקבל התראה לפני תום התוכנית ע"מ לאפשר לי להחליט באם להמשיך את העסקה עמם. לפני כשלושה שבועות הסתבר לי שהתוכנית הסתיימה בחודש יוני ובנתיים ללא הודעה הקפצו את המחיר פעמיים וגבו סך של כ 400 ש"ח מעבר לתוכנית.
פניתי למוקד השרות 014 אבל נענתי שהם שלחו הודעה למייל "שהם פתחו לי ללא ידיעתי" (ומבחינתי לא קיים!) על סיום התוכנית וכן כתבו "לי בחשבון". ערערתי על כך וביקשתי לשוחח עם בכיר בחברה.
רק לאחר שבועיים של פנייות חוזרות ונישנות ולאחר עמידתי בתוקף לשוחח עם בכיר קישרה אותי המוקדנית עם רוז שהציגה עצמה כבכירה.
סיכום השיחה:
1. אכן לא נשלחה שום הודעה בכתב ולא נשלח שום חשבון בו מופיע סיום התוכנית.
2. המיל לשטענתה נשלח לתיבת דואר ש014 החליטה לפתוח לי לא השתמשתי בה כלל.
3. הכסף שנגבה ממני במירמה לא יוחזר לי ומוכנים לפצות אותי "בארוחת בוקר??!!"וכן בהחזר של 60 ש"ח.
לדעתי זו חוצפה ועושק!!
אני דורש לקבל את כספי בחזרה וכן פיצוי על גביית היתר ועוגמת הנפש שנגרם לי.
צר לי שזו התנהגות החברה ללקוחותיה!
פניתי לפניות הציבור של בזק בן לאומי והגב' ביתיה פריד-קורן
אחראית פניות הציבור כלל לא התיחסה לתלונה שההתראות שהם שלחו הם שלחו לעצמם ולא אלי ומסרבת להחזיר את כספי ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי!!
בזק בינלאומייעקב שטרן
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה