פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף ללא קבלת שירות מבזק בינלאומי נושא התלונה:
עג׳מיה וג׳די עג׳מיה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת בזק בינלאומי מזה כשנתיים ללא כל בעיה נהפוך הוא הנכון.לפני כארבעה חודשים התנתקתי מתשתית של בזק עקב חוב ולכן לא היה לי עילה להמשיל ולקבל שירות מבזק בינלאומי ולכן התקשרת לנציג של בזק בינלאומי וביקשתי להתנתק מכיוון שאין לי תשתית . הנציג של בזק בינלאומי הציע לי לא להתנתק אלא להקפיא את המנוי לשלושה חודשים ולתקשר שוב בחודש דצמבר ולהודיע אם לנתק או להתחבר בחזרה וזאת בהתאם למצב התשתית. בחודש ינואר ראיתי חיוב בחשבון ומיד התקשרתי לבזק בינלאומי וביקשתי הסבר ולטענתם אני לא התקשרתי לבטל ולכן זו הבעיה שלי ושאני אחויב ,הסברתי שניתן לבדוק דרכם וגם דרך חברת בזק שאין לי תשתית כל התקופה המדוברת ושלא השתמשתי בשום שירות אך סירבו בכל תוקף וטענו כי אחויב בסכום של חמישים שקל. אני מבקש את התערבותכם מיותר לציין כי כיום אני עדיין רותה לתחבר ותחייב בכך ברגע שתהיה תשתית ומוכן לכל שיחה מול בזק על מנת שנסדיר את הנושא
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה