פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי, תוכנה של בזק בינלאומי שתוקעת מחשבים ואי החזר כספי נושא התלונה:
מנשה פרידמן ורד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של בזק בינלאומי מתחילת עידן האינטרנט, כלומר, הרבה מאוד שנים. לפני יותר משנה התקנתי דרך בזק בינלאומי תוכנה שנקראת ikeeper על מנת למנוע מילדי להכנס לאתרים לא הולמים ולפקח. מאז, התוכנה הזו תוקעת לי את המחשבים. לאחר שיחות רבת מאוד בהן היו תקלות עם התוכנה ובזבוז ש=זמן, אנחנו כבר למעלה מ- 4 חודשים לא משתמשים במחשבים של הילדים. ביום שבת האחרון הגיעו מים עד נפש והתקקשרתי לחברת בזק בינלאומי. להסרת התוכנה. הנציגים לא הצליחו להסיר את התוכנה שיושבת כמו "סוס טרויאני" על המחשב שלי. הובטח לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון 20.1 . כמובן שלא התקשרו. ב- 21.1 יום שני התקשרתי והייתי איתם על הקו 5 וחצי שעות!!!!!! במהלכן התנתקתי והתחברתי ל- 012 . התוכנה שלהם עדיין יושבת לי על שני המחשבים, כיוון שאין לי אינטרנט בגללהתוכנה שלהם, אמר לי נציג שאני אלך לקנות דיסק און קי, הוא יעביר לי את התוכנה למחשב שלי שהוא היחיד הפעיל בבית ורק כך יוכלו להסיר לי את התוכנות. שיהיה מובן- אני עוד משלמת על התוכנה הזו למרות שהיא תקעה לי את המחשבים כבר חודשים. אף אחד לא יודע איך להסירה מהמחשבים, לא עלה בדעתם לשלוח מישהו שיעשה זאת!!! ועדיין לא זיכו אותי על התשלום. מגוחך!!! זה פירוש הכי טוב ל- "הרצחת וגם ירשת" .בעוד אני רושמת את התלונה הזו אני ממתינה כבר 40 דקות בשיחה איתם כי מעבירים אותי מנציג לנציג.
פיצוי כספי ונזק סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה