פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחיוב ללא קבלת כל שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
קיבלת עדכון במקרה שישנו חוב שלי אצלם הבעיה היא שמעולם לא קיבלתי שירות או גלשתי דרכם והכל ניתן לראות בפרטי מנוי שלי.
ב10.5.12 אם אינני טועה התקשרתי על מנת לקבל מידע על חבילת גלישה דרך בזק בינלאומי, על מנת לתת לי את ההצעה ביקשו ממני פרטים מזהים בטיפשותי כנראה שמסרתי כל מה שביקשו.
לאחר בירור ברשת נטיוויזין שבה הייתי (ועדיין) לקוחה קיבלתי חבילה בהרבה יותר זולה ולכן יצרתי קשר בשנית עם בזק בינלאומי בבקשה של ביטול פנייתי והסרת כל הפרטים משלי מהמערכת.
היום ( 5.2.13 )התחוור לי במקרה שלמרות שביקשתי לבטל אותי מהמאגר הנציג רק "הקפיא" אותי לחודשיים ולמעשה מאז ועד היום דורשים ממני לשלם על שירות שלא קיבלתי דרכם מעולם.
בנוסף ממה שהצלחתי להבין מהנציג שלכם והמנהל שלו זה שהחוב נצבר מחודש יולי 2012 עד היום אבל מעולם לא הצליחו לחייב אותי על כרטיס האשראי שנמצא אצלכם שאותו לא הסכימו למסור לי.
להערכתי אני לא מסרתי שום כרטיס אשראי אבל כיון שלא יכולה לבדוק את הפרטים הללו מבקשת פשוט לזכותי על החוב שעומד נגדי אצלם.
נשלחה גם פנייה למחלקתך הפניות שלהם.
כספי סוג הנזק :
ביטול חוב שלא בצדק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה